  • Data: 2005-09-13 18:48:22
    Temat: Re: bron czarnoprochowa - pytania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dg698u$5ro$1@opal.futuro.pl...

    > czy mozna ja miec tylko w domu i uzywac tylko w specjalnie
    wyznaczonych
    > miejscach, jak strzelnica, zawody itp
    > czy np mozna z niej strzelac w jakis odludnych miejscach, a jesli
    tak to
    > jakie takie miejsce musi spelniac wymagania

    Generalnie strzelania prowadzi się na strzelnicach.

    > czy mozna ja nosic przy sobie nabita, czy podczas przenoszenia musi
    być
    > nienabita?

    Teoretycznie nosić możesz nabitą. Ale przed 1850 rokiem nie znano
    chyba bezpieczników. Toteż może to być mało bezpieczne. nie możesz
    nabitej broni wozić komunikacja publiczną.

    > jesli mozna ja nosić nabita przy sobie (w co niestety wątpię) co się
    > stanie w przypadku jej użycia w obronie własnej?

    Nic się nie stanie. Pod warunkiem, że będzie to faktycznie obrona
    konieczna. nie tak dawno był tu o tym wątek. Bodaj wczoraj jeszcze
    pisałem w nim. Poczytaj.

    > oraz co w przypadku użycia jej w obronie własnej na własnym terenie
    lub
    > we własnym domu?

    W wypadku obrony własnej nie ma znaczenia w jakim miejscu tego
    dokonasz.