  • Data: 2007-05-09 12:32:49
    Temat: Re: bron czarnoprochowa - pytania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rock napisał(a):

    > z mojego doświadczenia wiem ( tego praktycznego) ze petadra jest legalna i
    > mozesz ja posiadać, ale jak ją przełamiesz i wysypiesz proch to jest to juz
    > nielegalne ...

    Ale to wtedy jest tylko uszkodzona/zniszczona petarda :)

    Przechowuj proch razem z pozostałymi szczątkami ;)

    Problemy miałbyś, jakbyś proch produkował lub sprzedawał.

    Poza tym w momencie wsypania so czarnoprochowca taki proch staje się
    zupełnie legalnym ładunkiem prochowym w broni palnej nie wymagającej
    zezwolenia :)