  • 641. Data: 2022-01-26 17:51:42
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:50, Olin pisze:

    > Publikowałeś kiedyś cokolwiek?
    > Recenzje bez żadnych uwag to cud, a nie pamiętam, żebym je dostał wcześniej
    > niż po kwartale, ale ja cienki jestem.

    No widzisz, ale nie ulega wątpliwości, że dane i badania potwierdzają
    skuteczność szczepionki przeciw zachorowaniu (tylko już daj spokój z tą
    hospitalizacją, bo się tu zgadamy). Mimo że tych danych i badań nie ma;)

    > No ale przede wszystkim najprzód trzeba cos zmierzyć albo policzyć, a potem
    > to jeszcze opisać.

    No więc są, czy nie ma? Bo wygląda na to że się zgadzamy że poważnych
    artów na ten temat po prostu jeszcze nie. Problem w tym że kwiatek sypie
    nimi jak z rekawa. To znaczy tak mu się wydaje, bo żaden żadnych
    konkretów na ten temat nie zawiera.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 642. Data: 2022-01-26 17:52:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 21:07, n...@o...pl pisze:

    > Czyli nie działa, bo zmniejsza ryzyko. Wszystko jasne.

    Czyli nie działa w zakresie zapobiegania zachorowania.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 643. Data: 2022-01-26 18:01:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 20:56, Kviat pisze:

    > Więc sam widzisz, że to nie wina szczepionek.

    Ale co ma być winą szczepionek? Szczepionki to tylko narzędzie.

    > Szczepionki działają, tylko ze szczepieniami jest krucho.

    Działają w zakresie zapobiegania hospitalizacji. Nie działają w zakresie
    zapobiegania zachorowaniu i transmisji.

    90+ klientów oiomów to są ludzie 60+. Oni raczej nie zakazili się na
    siłowni, w kinie, restauracji czy nawet teatrze (bywalcy teatrów się
    generalnie szczepią). Więc cały ten cyrk z segregacja sanitarną nie ma
    żadnego sensu. Ani nie zapobiega zakażeniom, ani hospitalizacją bo to
    nie ta grupa społeczna.

    > Takie coś znalazłem:
    > https://www.petycjeonline.com/obowizkowe_szczepienia
    _-_nie_dla_lamania_prawa

    Jak chcesz to pisz. Ja jestem sceptyczny, ale akurat obowiązkowe
    szczepienia bym zaakceptował. Są w granicach prawa i spowodowałby że
    rząd wziłąłby na klatę odpowiedzalność za tą decyzję - przynajmniej w
    teorii.

    > Czy pisowscy ministrowie czytają listy od obywateli, czy od razu
    > wieszają je w kiblu bez otwierania?

    Nawet do nich nie docierają. Wyrzucają to referencji, czyli takie
    pariasy budżetówki.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 644. Data: 2022-01-26 18:03:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:17, Olin pisze:

    > Czemu masz do mnie pretensje, że Niedzielski manipuluje?

    A czemu do ciebie. Mam do niego. A ty o co konkretnie masz do mnie?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 645. Data: 2022-01-26 18:05:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:15, Olin pisze:

    > Gorąco popieram.
    > Nie wiem tylko, czy rząd też tak uważa, ale nie wykluczam takiej akcji,

    Nie sądzę. Boją się wziąć na klatę więc napuszczają jedych, który
    uważają że szczepionki powinny być obowiązkowe na drugich którzy
    uważają, że skoro szczepionki są dobrowolne, to nie wolno z powodu ich
    nieprzyjęcia kogokolwiek dyskryminować. I jak widać idzie im to kurewsko
    dobrze - bo jak ktoś głośno o tym powie to go obrzucą gównem z obu stron:P

    > jeśli tylko Szumowski wymyśli, ile można przy okazji przewalić do firmy
    > brata i żony.

    Pan szumowski swoje już zarobił. Daj innym!

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 646. Data: 2022-01-26 18:06:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 13:02, Olin pisze:

    > Chyba patrzymy na inne wykresy, bo w Bułgarii od końca sierpnia narósł
    > wielki i rozlazły pik. 8.11 mieli tygodniowy rekord 1236 zgonów i jakoś
    > skrzydło po prawej niespiesznie opada, a w styczniu jakby znowu narasta.

    W porówniu ze wrozstem zachorowań jest znacznie mniejszy niż w
    poprzednich falach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 647. Data: 2022-01-26 18:19:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie rozumiem. To, że jest dużo emerytów wsród poważnie chorych (choć
    > ciagle pewnie więcej tam niezaszczepionych emerytów, a mnie umiera
    > zaszczepionych) to oznacza, że niezaszczepieni emeryci nagle przechodzą
    > kowida tak samo jak zaszczepieni?

    NIe - chodzi mi o to że wcześniej nie wpuszczaliśmy nieszczepów do kin,
    teartrów, gastronomi i rozrywki bo się pozarażają. Nie pykło i wiemy że
    zaszczepieni zakażają się tak samo skutecznie jak nieszczepy. No to
    pisałes że chronimy infrastrukturę służby zdrowia. No więc ci co
    rozkładają infrastrukturę to niezasczzepieni seniorzy a więc nie ci z
    siłowni, kin, knajp dyskotek a nawet teatrów (ci akurat zwykle się
    szczepią). Więc ten argument też odpada.

    W zasadzie to niepoprawna politycznie prawda jest taka, że jak chcemy
    chronić infrastrukturę to należy po prostu zamknąc seniorów i nałożyć
    areszt domowy po numerku w peselu... Uprzedzając pytanie - oczywiście
    jestem przeciw.

    > No tak zapewne jest,

    I to jest wystarczający powód żeby być przeciw. Mowimy o łamaniu
    podstawowych praw człowieka gwarantowanych konstytucją, bo ministrowi
    tak po prostu wygodniej niż przestrzegać prawa! To należy upierdalać
    przy samej ziemi. W sumie pewien zarośnięty poseł miał rację, że
    należałoby zawiesić jednego ministra;)

    > ale to przeciez niewiele zmienia co do kwestii
    > skuteczności w ochronie przed ciężkim przebiegiem.

    Patrz poprzeni akapit mojej wypowiedzi - to nie ta grupa. Jak już tak
    chcesz kombinować to należałoby wproadzić certy dla 60+ i sprawdzać
    kulsonami przed kościołem:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 648. Data: 2022-01-26 18:25:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 13:08, Olin pisze:

    > Wszystko jasne, tylko że ja nie jestem w rządzie.

    No dobrze - to różnimy się już tylko tym, że ja twierdze, że szczepionki
    nie działają w zakresie zapobiegania zachorowaniu a ty nie jesteś
    przekonany.

    > W zaufaniu wyznam, że ja tam na nich nie głosowałem, więc tym bardziej nie
    > rozumiem, dlaczego obrywam.

    Żel cię zrozumiałem jak pisałeś że "to że rząd manipuluje to nie powód
    żeby dołączać do szurów". Zapewnie uznałem, że z tego wynika że masz
    mnie za szura;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 649. Data: 2022-01-26 18:26:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 21:10, n...@o...pl pisze:

    > Czyli wabi go nienawiść do caratu?

    No widocznie tak było - im dalej do cara tym więcej torów. Nie da się
    zaprzeczyć! Też jest na to ładna grafika.

    -
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 650. Data: 2022-01-26 18:28:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 1. To już było nawet podawane.

    Widać przeoczyłem. Ale napewno nie będzie problemu jak zacytujesz?

    > 2. ... ale przecież, jak sam napisałeś, to ty masz podobno dowieść, że nie
    > działa.

    To też na pewno bez problemu zacytujesz?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.