  • Data: 2005-03-02 15:03:23
    Temat: bezprawne przeszukanie?
    Od: "Krzysztof K" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Spotkało mnie takie niecodzienne zdarzenie. Pewnego ranka po przebudzeniu
    usiadłem jeszcze nieubrany przed
    komputerem i po jakimś czasie usłyszałem pukanie do drzwi. Jako, że nie
    otwieram osobom które wcześniej mi
    np. nie napisały sms-a, to zignorowałem to. Jednak pukanie nie ustępowało -
    postnowiłem się ubrać i w tym czasie
    ktoś otworzył drzwi. Zobaczyłem odwracającą się chyba sprzątaczke z
    akademika i zamykające się drzwi - chyba mnie zobaczyła nago. Po minucie do
    pokoju weszła kierowniczka akademika z jakąś dziewczyną i powiedziała że
    muszą
    przeszukać pokój, bo ktoś w akademiku ukradł gaśnicę. Kazała mi pootwierać
    wszystkie szafki etc. Coś tam pogrzebała w ubraniach. Na koniec przeprosiła
    i wyszła. No byłem w szoku, poczułem się przez chwile jak złodziej i
    musiałem się nasłuchać komentarzy, dlaczego tu jest bałagan etc. Widziałem
    też, że przeszukiwali inne pokoje - najprawdopodobniej jak kogoś nie było to
    sprzątaczka otwierała drzwi i szukali pod nieobecność. Zastanawiam się czy
    takie działanie było zgodne z prawem, a jeśli nie to czy można coś z tym
    zrobić ? Chociaż boję się, że pewnie długo już bym tu nie pomieszkał, bo nie
    mam pieniędzy i często reguluje opłaty z opóźnieniem. Do czego też była im
    potrzebna ta dziewczyna?

    Pozdrawiam
    Michał