  • 41. Data: 2012-05-12 15:55:11
    Temat: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-05-11 20:48, KRZYZAK pisze:

    > Podniesienie wieku emerytalnego nie jest konieczne.

    pewnie, że nie. Wystarczy ograniczyć renty dla pijusów, przedwczesne
    emerytury dla hutników, PKP, 35 letnich emerytów spec służb
    zasiadających w sejmie (patrz agent tomek). Zwolnić połowę tałatajstwa w
    urzędach i mamy dobrobyt.

    Icek

  • 42. Data: 2012-05-12 15:58:25
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Podwyzka VAT.

    najlepiej od razu do 100%. Niech lud płaci

    Icek

  • 43. Data: 2012-05-12 16:02:38
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-05-11 23:12, KRZYZAK pisze:
> [...]
    ie-wyrzucil-z-pracy-64-latke-25420

    > To jest oczywiste, ze w "reformie" nie chodzi o wydluzenie okresu placenia
    > skladek, ale o tozeby wiecej ludzi nigdy zadnego swiadczenia nie otrzymala.
    > Niestety, to tez nie rozwiaze problemu.

    chodzi o to, że:

    1. urlop 3 tygodniowy jest jak masz zgodę szefa, jak idziesz na urlop
    bez zgody to masz dyscyplinarkę

    2. mając 64 lata już jest czas aby zwolnić miejsce dla kolejnych
    pokoleń. W obecnym systemie już czas na emeryturę. W dodatku to
    doskonały przykład, że w tym wieku da się pracować

    Icek

  • 44. Data: 2012-05-12 18:21:22
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 14:57:07 +0200, Alek napisał(a):

    > Czy to jest oficjalne stanowisko PiS czy przepisałeś się do WKP(b)?

    Po co tu przypełzłeś trollu?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 45. Data: 2012-05-12 20:54:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał

    > Po co tu przypełzłeś trollu?

    Dlaczego nie odpowiadasz na pytanie, bolszewiku?

  • 46. Data: 2012-05-12 21:48:39
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-11 22:18, KRZYZAK pisze:

    > Z definicji za minimum socjalne da sie wyzyc.

    > ROTFL:D Nastepny "geniusz".
    > Co to niby ma dac? System i tak bedzie na minusie.

    Więc zróbmy tak, żeby na emeryturę szli wszyscy po skończeniu 30 lat.
    Skoro wg Ciebie nie ma żadnej różnicy, bo wiek emerytów nie ma
    znaczenia, to ... o co chodzi?

    N.

  • 47. Data: 2012-05-12 21:53:46
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-11 22:47, KRZYZAK pisze:

    > Emerytura to nie wynagrodzenie za pracowitosc.

    Za pracę.
    I nie wynagrodzenie, tylko dokładnie to, co sobie PRACUJĄCY odłożyli.

    N.

  • 48. Data: 2012-05-13 09:51:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Za pracę.
    > I nie wynagrodzenie, tylko dokładnie to, co sobie PRACUJĄCY odłożyli.

    Nonsens. Emerytura to świadczenie "alimentacyjne". "Dziecko" utrzymuje
    swojego "rodzica", który zasługuje już na niepracowanie. Wszyscy płacimy
    podatek na aktualnych emerytów. Kiedyś być może/zapewne ktoś uzna że na nas
    należy płacić. Oszczędzanie nie ma z tym nic wspólnego.

  • 49. Data: 2012-05-13 13:44:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 09:51, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > podatek na aktualnych emerytów. Kiedyś być może/zapewne ktoś uzna że na
    > nas należy płacić. Oszczędzanie nie ma z tym nic wspólnego.

    Są dwie koncepcje, obecny system usiłuje łączyć obie i obie chrzani.

  • 50. Data: 2012-05-13 14:33:36
    Od: Nostradamus <l...@w...pl>

    W dniu 2012-05-12 15:55, Icek pisze:

> [...]
    > emerytury dla hutników, PKP, 35 letnich emerytów spec służb
    > zasiadających w sejmie (patrz agent tomek). Zwolnić połowę tałatajstwa w

    "Agentowi" TOMASZOWI już nikt emki nie odbierze i przez kilkadziesiąt
    lat będzie miał ją wysoką. A przyszłych emerytów ( w tym grupowiczów) ma
    on w dupie. Niech mają minimum socjalne.
    Trza było się uczyć, zostać agentem i mieć wysoką i wczesną emeryturę
    (tak ja i ja, nie chwaląc się mam). To się nazywa selekcja naturalna.
    Głupole naśmiewają się z policjantów, na mundur patrzeć nie mogą a są za
    głupi aby skorzystać z ich przywileji. Ktoś zabraniał zostać żołnierzem,
    policjantem, strażnikiem granicznym, strażakiem ? Teraz melepety
    będziecie zap.... na moją emeryturę do usranej śmierci ;)