  • 1. Data: 2012-05-11 12:30:47
    Temat: filmy online
    Od: "autodidact" <d...@g...com>

    W necie są stronki na których można oglądać
    filmy online (nie pobierać tylko odtwarzać), i pytanie,
    czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
    NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
    czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2012-05-11 12:52:54
    Temat: Re: filmy online
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Maj, 12:30, "autodidact" <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
    > NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
    > czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

    Tak

  • 3. Data: 2012-05-11 12:53:38
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-11 12:30, autodidact pisze:
> [...]
    > czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
    > NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
    > czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

    20 lat kolonii karnej na syberii

  • 4. Data: 2012-05-11 13:02:20
    Od: "autodidact" <d...@g...com>

    > 20 lat kolonii karnej na syberii

    z jakiej podstawy prawnej?
    PLONK,
    pytam poważnie,

  • 5. Data: 2012-05-11 13:08:26
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-11 13:02, autodidact pisze:

    > z jakiej podstawy prawnej?
    > PLONK,
    > pytam poważnie,

    iNTERGALAKTYCZNY NAKAZ SCIGANIA PRZYGLUPOW INTERNETOWYCH

  • 6. Data: 2012-05-11 14:42:59
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    Użytkownik "Kasa przyjmie" <i...@...c> napisał w wiadomości

    > iNTERGALAKTYCZNY NAKAZ SCIGANIA PRZYGLUPOW INTERNETOWYCH

    Jesteś pierwszy w kolejce?

  • 7. Data: 2012-05-11 15:36:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 May 2012, autodidact wrote:

> [...]
    > czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
    > NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
    > czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

    Obawiam się, że problem z powstajacym obok flejmem
    bierze się z tego, że pytasz "czy można sobie w kinie
    obejrzeć film", zapominajac objasnic, czy chodzi Ci
    o wersję z darmowo otrzymanym biletem czy z równie
    darmowym wejsciem bez biletu, mimo że (odpłatne)
    bilety sa w regulaminie.
    Dla "usera" niby żadna różnica ;)

    Tłumaczac na polski:
    1. "za mało danych"
    2. zmierzasz wprost do innego flejma pt. "a skad ja
    mam wiedziec że tu sa płatne bilety, kupiłem przecież
    kolumnę Zygmunta" ;) (jak komu pasuje inna wersja,
    to taki jeden bohater u znanego noblisty rozdawał
    Niderlandy, czyli nihil novi sub sole)
    3. dotychczasowa wykładnia była taka, że "sciagnięcie
    na własny użytek" nie było karalne, choć formalnie
    prawa do domagania się zapłaty przez "uprawnionego"
    nie odbierało (stad mój przykład z kinem).
    4. nie widzę gdzie miałaby leżeć istotna różnica
    w "spektaklu" i jego nagraniu, bo wyglada że do
    tego również zmierzasz

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2012-05-11 15:39:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > czy takie oglądanie jest legalne dla użytkownika?
    > NIe chodzi mi o serwis tylko o zwykłego usera,
    > czy z tego tytułu można mieć jakieś konsekwencje?

    Ogladac mozna udostepniac nie.

    Dysiek

  • 9. Data: 2012-05-11 20:21:36
    Od: "autodidact" <d...@g...com>