  • 1. Data: 2012-05-11 08:19:32
    Temat: internetowe ciasteczka...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Ta-ustawa-zmieni
    -polski-internet-Zobacz-co-przygotowal-rzad,wid,1447
    0749,wiadomosc.html?_ticrsn=3&ticaid=5e6d8

    Czy ich, za przeproszeniem, posrało?!?!

    Przecież w każdej przeglądarce użytkownik sam może sobie ustawić, czy i
    jakie "ciasteczka" chce otrzymywać! Ba! Można sobie nawet ustawić
    pytanie o to za każdym razem!

    Proponuję inny przepis - każdy użytkownik przed uzyskaniem dostępu do
    internetu powinien zdać egzamin z umiejętności korzystania z komputera
    LUB korzystać z komputera wyłącznie pod nadzorem osoby wykwalifikowanej!
    Dodatkowo - konieczność identyfikowania się w sieci w sposób pozwalający
    na składanie pozwów/oskarżeń.

    Zaraz mniejszy się liczba trolli i spadnie bezrobocie ;->

  • 2. Data: 2012-05-11 09:01:35
    Temat: Re: internetowe ciasteczka...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > w sposób pozwalający na składanie pozwów/oskarżeń.
    >
    > Zaraz mniejszy się liczba trolli i spadnie bezrobocie ;->

    Bezrobocie spadnie na pewno :-)

    1. Egzaminy mogą przeprowadzać tylko podmioty,
    które uzyskały koncesję
    2. Zasady udzielania koncesji opracuje specjalna komisja.
    3. Do realizacji powyższych celów powołuje się spółkę
    4. itd

  • 3. Data: 2012-05-11 09:08:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 09:01, cef pisze:

> [...]
    > 2. Zasady udzielania koncesji opracuje specjalna komisja.
    > 3. Do realizacji powyższych celów powołuje się spółkę

    Zatem, skoro poddałem taki znakomity pomysł, domagam się rządowego
    stanowiska w celu koordynacji wprowadzenia tych unormowań ;->