  • Data: 2006-05-29 10:38:13
    Temat: bardzo proszę o pomoc.
    Od: "Beata D." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem , potrzebuje pomocy.
    sprawa dotyczy opłaty sądowej w sprawie o rozwód.Otóż 17 stycznia złożyłam
    pozew o rozwód.25 stycznia dostalam pismo -wezwanie o uiszczenie opłaty
    sądowej na rachunek bankowy lub w kasie sądu.mogłam sie odwołać co
    oczywiscie zrobiłam i 27 .01 wysłałam pismo odwolawcze.28 lutego dostalam
    pismo z sądu o uzupelnienie do tego pisma pewnych danych..01.O3 wysłałam
    brakujace papiery.w dniu 20 marca dostalam odpowiedż ze jednak mam zapłacic
    w ciagu 7 dni.zrobilam to przelewem na konto podane w pismie.W miedzyczasie
    wszedł przepis zmieniający wysokośc stawki na 600zł min.I ja w miedzyczasie
    zmieniałam miejsce zamieszkania o czym poinformowalam sąd pisemnie w ciagu
    14 dni.Oni jednak nim otrzymali kasę jak twierdzą z miesięcznym opóznieniem
    14 kwietnia wysłali do mnie pismo na stary adres - wezanie o uzupełnienie
    formalnych dokumentow dotyczących dla kogo władza rodzicielska i wysokość
    alimentów.To pismo do nich wróciło , bo tak jak mowiłam zmienilam miejsce
    zamieszkania .W międzyczasie mój eks mąż , dostal pismo ze sprawa jednak nie
    trafi na wokandę bo nie dotarły pieniądze.W zwiążku z tym zadzwonilam do
    sądu z zapytaniem dlaczego tak, skoro pieniadze wysłałam w
    terminie.Otrzymalam odpowiedz ze Pani w biurze nie sprawdza konta i byc moze
    przyszły na czas, ale w tej chwili sprawa ponownie trafila do ponownego
    rozpatrzenia do sędziego, i ku mojemu zdziwieniu dziś otrzymalam pismo
    wzywajaące mnie do dopłaty 400zł (koszty sądowe ) i stary list ze mienioną
    datą na 25 .05 o uzupełnieniu braków formalnych z dn.12.04.
    Zapytuję więc szanownych grupowiczow co z tym fantem zrobić, bo mam nie lada
    orzech do zgryzienia ..Proszę mi powiedzieć ,, kto ma tu rację ?? Mogę sie
    odwołać oczywiście i chyba tak zrobię.Ale za nim co proszę o radę .Czy w
    związku z tym ze zmieniły się przepisy w trakcie przepychanki , sąd moze
    ponownie rozpatrywac wniosek i zmieniać opłatę.Nic z tego nie
    rozumiem.!!!Pomóżcie , proszę.
    pozdrawiam
    Beata