  • Data: 2005-09-14 21:29:59
    Temat: anulowanie umowy najmu lokalu.
    Od: Sebastian <k...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Na początku miesiąca podpisałęm umowe najmu lokalu mieszkaniowego. Niestety
    z powodów finansowych jestem zmuszony zrezygnować z mieszkania.
    Jak anulować umowę jeśli:

    -została zawarta z wyprzedzeniem, dziś jest 14 a w umowie jest wpisane, że
    zostaje zawarta z dniem 30.09
    -nie wprowadziłem się do mieszkania, gdyż mogę zrobić to dopiero 30
    -zapłaciłem zaliczkę (połowę kosztów wynajęcia)

    Pytanie, czy mogę zrobić to od razu, bez dodatkowych kosztów, mimo że w
    umowie jest miesięczne wypowiedzenie?
    Czy jest szansa na odzyskanie tej zaliczki?