  • Data: 2009-04-07 14:25:20
    Temat: alimenty
    Od: piemonte <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sprawę tego typu. Moja znajoma nie mieszka z mężem od sierpnia ub.
    roku. Z przyczyn takich jak agresja i alkoholizm małżonka musiała ona
    opuścić dom i schronić się u swojej rodziny. 11-letni syn na który
    pobierała dotąd zasiłki pielegnacyjny i opiekuńczy został z ojcem, gdyż
    ten nie pozwolił mu odejść wraz matką. Zasiłek przeszedł na ojca jako na
    osobę wychowującą dziecko... Jednak nie w tym jeszcze tkwi problem. Otóż
    ojciec wystąpił do sądu o alimenty na dziecko i sąd mu je przyznał w
    wysokości 300 zł miesięcznie. Co mogę doradzić mojej znajomej, jakie
    wyjście znaleźć z tej sytyacji? Zaznaczam jeszcze, że ani ona, ani on
    nie pracują, a sąd jako rozwiązanie problemu polecił poprawę stosunków
    małżeńskich, co niespecjalnie ucieszyło dręczoną do tej pory fizycznie i
    psychicznie kobietę. Z góry dziekuję za wszelkiego rodzaju sugestie.