  • Data: 2009-04-08 10:12:52
    Temat: Re: alimenty
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 19:24:16 +0200, piemonte napisał(a):

    > ... jeszcze tylko dodam, że gdy wcześniej poszła po dokumenty potrzebne
    > by zarejestrować się w Urzędzie Pracy, mąż nie wpuścił jej i pogroził,
    > że gdy jeszcze raz się pojawi to ją zabije.

    Jeżeli potrafiłaby to udowodnić - to stanowi to groźbę.

    > Sędzina prowadząca proces o alimenty zapytała męża
    ^^^^
    więc pisz we własnej osobie, a nei zakrywaj się określeniami "moja znajoma"
    :)

    > czy to prawda - on oczywiście zaprzeczył, po czym poradziła mojej
    > koleżance, żeby zgłosiła u byłego pracodawcy, iż dokumenty jej zginęły.

    Nie chce mi się wierzyć by sędzia "tak poradziła". Owe dokumenty wszak nie
    zginęły.

    > I stąd drugie pytanie - w jaki sposób może odzyskać własne rzeczy, jeżeli
    > nie ma możliwości wejść

    Zmienił zamki?
    Umawia się z "mężem" że danego dnia, w umówionej porze przychodzi i zabiera
    swoje rzeczy.

    > do swojego byłego domu, gdyż małżonek jej to utrudnia.

    Dlaczego "byłego domu"?
    Był orzeczony jakiś rozwód, podział majątku, rozdzielność?
    Reszta tak jak pisał Robert.