  • Data: 2003-02-04 03:20:04
    Temat: agent kretacz
    Od: "technov" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam taki problem
    kupowałem samochód daleko od miejsca zamieszkania /200km/
    w aucie brakowało polisy oc, ponieważ droga przede mną była długa
    postanowiłem nie ryzykować i wykupiłem polisę oc na miejscu ,
    i tu jest problem
    agent mi ją wystawił oczywiście biorąć pod uwagę wszystkie zniżki i
    rejonizację,
    tzn, tak myślałem na miejscu okazało się że zapłaciłem za dużo, źle zostały
    wyliczone zniżki.
    tel do agenta
    agent twierdzi że on wyliczył wszystko dobrze i ze mną gadać nie będzie.
    i na koniec rzuca słuchawką.
    ok
    tel do jego oddziału
    okazuje się że to ja mam rację, źle wyliczył.
    no to jeszcze tel do oddziału u mnie w mieście.
    ok też mam rację
    ponownie tel do oddziału agenta
    jak widzą zwrot nadpłaty.
    a oni nie widzą takiej możliwości,że to był przełom roku i już są rozliczeni
    itp.
    polisa wystawiana 30.12. że nie dopilnowałem.
    i co teraz?
    agent mnie ewidentnie wykręcił na kasę i nic?
    pewnie pomyślał że i tak więcej tu nie będę to jak mnie oszuka to i tak się
    nie połapię.
    co zrobić?