  • Data: 2005-09-02 14:08:42
    Temat: Zwrot uszkodzonego towaru a zwrot gotówki ?
    Od: "matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam gorąca prośbe o porade . Sytuacja wygląda tak :

    Sprzedałem klientowi rower , po 2ch tygodniach gośc przyszedł do sklepu z
    ukęconym pedałem (przekręcony gwint ) , i domaga sie zwrotu gotówki za rower
    . Na ramie ponaklejane rózne naklejki itd . Mówię więc , że rower oddam do
    serwisu i załatwię tą sprawę ale on nie chce , chce gotówkę . Powiedziałem
    mu , że oddam mu pieniądze gdy doprowadzi rower do stanu takiego w jakim go
    otrzymał , albo oddam mu potrącając jakąś tam kwotę za naprawe . Poza tym
    uszkodzenie to jest uszkodzeniem mechanicznym (albo jezdzil na niedokręconym
    pedale abo przy dokręcaniu przekręcił gwint) . Gość przychodzi do mnie
    oddaje mi złoma i chce kase , ma prawo ?

    Proszę o pilną poradę
    Pozdrawaiam
    Mateusz