  • Data: 2007-12-14 09:47:12
    Temat: Zwrot towaru zakupionego w Vobis
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    kupilem 11.12.2007 zasilacz uniwersalny do Notebooka. Mam fakture.
    Okazalo sie, ze w/w nie doladowuje mi baterii do konca - sprawdzilem
    miernikiem - przy ustawieniu napiecia wyjsciowego na 18V - faktyczne
    napiecie skacze od 17.3 do 19.2 V. Towar nie nadaje sie do uzywania -
    boje sie o spalenie komputera albo uszkodzenie baterii. Napisalem do
    Vobis i odpowiedzieli mi, ze moga wymienic na inny model - innego
    producenta a zwrotu nie przyjma. Zaplacilem za to cos 129 zl brutto. Mam
    zamiar zamowic oryginalny zasilacz, chociaz wiaze sie to z duzo
    wiekszymi kosztami. Czy mam prawo oddac ten zasilacz, mimo, ze nie
    kupilem go przez Net tylko w sklepie firmowym?
    --
    Reseller