eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru - niesprawiedliwośćZwrot towaru - niesprawiedliwość
  • Data: 2003-06-17 20:18:17
    Temat: Zwrot towaru - niesprawiedliwość
    Od: Rad Radish <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Niesprawiedliwym zapisem dotyczącym zwrotu zakupionych towarów jest brak
    możliwości zwrócenia w ciągu 7 dni, bez podania przyczyny, towaru
    zakupionego w tradycyjnym sklepie. Natomiast w przypadku zakupu w
    sklepie internetowym istnieje taka możliwość. Nie każdy produkt można w
    pełni przetestować w sklepie, ponieważ najczęściej nie pozwalają na to
    warunki np. brak odpowiedniego sprzętu. Dopiero jego wszystkie
    właściwości, zarówne wady jak i zalety, ujawniają się w czasie
    normalnego użytkowania.

    Tak właśnie, prawdopodobnie skazałem sam siebie na kolejną "wojnę" z
    producentem, kupując sprzęt w tradycyjnym sklepie, zamiast w sklepie
    internetowym tej samej firmy. A było to przy okazji wyjazdu do Poznania.

    Pozdrawiam
    Krystian Hausmann
    P.S. W moim adresie nie ma cyfr.

    Gdyby ludzkość stosowała siędo każdego prawa, nie pisałbym tego listu,
    ani nikt by go nie przeczytał.


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1