-
1. Data: 2003-06-17 20:18:17
Temat: Zwrot towaru - niesprawiedliwość
Od: Rad Radish <r...@p...gazeta.pl>
Witam
Niesprawiedliwym zapisem dotyczącym zwrotu zakupionych towarów jest brak
możliwości zwrócenia w ciągu 7 dni, bez podania przyczyny, towaru
zakupionego w tradycyjnym sklepie. Natomiast w przypadku zakupu w
sklepie internetowym istnieje taka możliwość. Nie każdy produkt można w
pełni przetestować w sklepie, ponieważ najczęściej nie pozwalają na to
warunki np. brak odpowiedniego sprzętu. Dopiero jego wszystkie
właściwości, zarówne wady jak i zalety, ujawniają się w czasie
normalnego użytkowania.
Tak właśnie, prawdopodobnie skazałem sam siebie na kolejną "wojnę" z
producentem, kupując sprzęt w tradycyjnym sklepie, zamiast w sklepie
internetowym tej samej firmy. A było to przy okazji wyjazdu do Poznania.
Pozdrawiam
Krystian Hausmann
P.S. W moim adresie nie ma cyfr.
Gdyby ludzkość stosowała siędo każdego prawa, nie pisałbym tego listu,
ani nikt by go nie przeczytał.
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-06-18 00:51:50
Temat: Re: Zwrot towaru - niesprawiedliwość
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <bcnso3$e7u$1@inews.gazeta.pl>, Rad Radish wrote:
> Niesprawiedliwym zapisem dotyczącym zwrotu zakupionych towarów jest brak
> możliwości zwrócenia w ciągu 7 dni, bez podania przyczyny, towaru
> zakupionego w tradycyjnym sklepie. Natomiast w przypadku zakupu w
Nie wszyscy są takiego zdania.
> sklepie internetowym istnieje taka możliwość. Nie każdy produkt można w
> pełni przetestować w sklepie, ponieważ najczęściej nie pozwalają na to
> warunki np. brak odpowiedniego sprzętu. Dopiero jego wszystkie
> właściwości, zarówne wady jak i zalety, ujawniają się w czasie
> normalnego użytkowania.
Jeżeli są to wady sensu stricto to zawsze możesz reklamować. W pozostałych
przypadkach sklep jest ustawowo zobowiązany do zapewnienia odpowiednich
warunków do sprawdzenia sprzętu. Nie zapewnia - nie kupuj tam i powiadom
Inspekcję Handlową.
--
Marcin