eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru - niesprawiedliwośćRe: Zwrot towaru - niesprawiedliwość
  • Data: 2003-06-18 00:51:50
    Temat: Re: Zwrot towaru - niesprawiedliwość
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bcnso3$e7u$1@inews.gazeta.pl>, Rad Radish wrote:
    > Niesprawiedliwym zapisem dotyczącym zwrotu zakupionych towarów jest brak
    > możliwości zwrócenia w ciągu 7 dni, bez podania przyczyny, towaru
    > zakupionego w tradycyjnym sklepie. Natomiast w przypadku zakupu w

    Nie wszyscy są takiego zdania.

    > sklepie internetowym istnieje taka możliwość. Nie każdy produkt można w
    > pełni przetestować w sklepie, ponieważ najczęściej nie pozwalają na to
    > warunki np. brak odpowiedniego sprzętu. Dopiero jego wszystkie
    > właściwości, zarówne wady jak i zalety, ujawniają się w czasie
    > normalnego użytkowania.

    Jeżeli są to wady sensu stricto to zawsze możesz reklamować. W pozostałych
    przypadkach sklep jest ustawowo zobowiązany do zapewnienia odpowiednich
    warunków do sprawdzenia sprzętu. Nie zapewnia - nie kupuj tam i powiadom
    Inspekcję Handlową.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1