    From: "Poziomka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru...
    Date: Sat, 12 Nov 2005 14:48:17 +0100

    Witam,
    moja matka poszla na "zlot domokrazcow" i wrocila z jakims bublem za 1800zl.
    Jak to zobaczylem to mnie krew zalala... Sprawa wyglada tak, na tym zlocie
    jakis nawiedzony koles naopowiadal bajeczki na temat jakiejs cudownej
    poscieli ktora "leczy przez sen". Calosc wykonane zjakiejs super welny
    pochodzenia australijskiego itd. Google pokazaly faktyczna wartosc takiego
    towaru na ok. 1000zl. Matka wziela to na raty. Z tego co wiem to klientowi
    przysluguje prawo zwrotu towau (chyba nawet bez podawania przyczyn) w jakims
    tam okresie. Czy ktos moglby mi przypomniec jaki to paragraf itd.
    Jak to sie ma do zakupow na raty. I czy w przypadku takiego towaru jak
    posciel beda jakies komplikacje - tzn. czy sprzedawca moze odmowic bo cos
    tam mu sie nie podoba np. "powie ze byla uzywana" (nie jest nawet
    rozpakowana) etc.

    PS1
    Zlot byl w innym miescie - producent jest z innego. Nie ma
    przedstawicielstwa w moim miescie - jak dokonuje sie takiego zwrotu.
    Przypuszczam ze kurierem na moj koszt ale to nie istotne - jak to zrobic aby
    nie spieprzyc na max'a tzn. mam ich jakos telefonicznie uprzedzic czy jak?

    PS2
    Zadna rata nie zostala jeszcze wplacona, najgorsze jest ze matka nie wie
    nawet co podpisywala... a podpisywala kilka papierow... krew mnie zalewa...

    Prosze o pomoc...

    Pozdr.