  • Data: 2008-05-03 08:15:31
    Temat: Zus-wygrany proces, odsetki i inne pytania....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam kilka pytań:

    Moja mama i ja jako jej reprezentant w sądzie domagaliśmy się renty
    rodzinnej po zmarłym ojcu, sprawę wygraliśmy prawie rok temu w Lipcu 2007,
    sąd wydał wyrok i nakazał wypłatę renty oraz odsetek, Zus się odwołał,
    apelacja itd..... w związku z tym mam pytanie: czy odsetki będą naliczone do
    dnia wypłaty? /mam nadzieję że już niedługo/ czy też może do dnia wygrania
    pierwszej sprawy lub apelacji? A może do dnia śmierci mamy bo niestety w
    międzyczasie zmarła..... A drugie pytanie a raczej wątpliwość jest
    następująca: Regularnie sąd apelacyjny korespondował ze mną a to w sprawie
    brakujących dokumentów a to powiadamiał mnie o terminie rozprawy ale co
    dziwne nie mam żadnej oficjalnej informacji o wyroku który zapadł ponad 1,5
    miesiąca temu..... Czy powinienem zwrócić się w tej sprawie do sądu czy
    cierpliwie czekać?