  • Data: 2008-05-03 18:29:02
    Temat: Re: Zus-wygrany proces, odsetki i inne pytania....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fvi68u$k62$1@node2.news.atman.pl...
    > nawet telefonicznie

    > mowiles, ze dostales wezwanie tylko bylo napisane, ze wizytya
    > nieobowiazkowa.

    Od początku w skrócie: Na pierwszej rozprawie gdzie byłem stroną
    /reprezentowałem mamę/ moja obecność jak i świadków była obowiązkowa,
    ponieważ ZUS się odwołał dostałem powiadomienie z sądu apelacyjnego że taka
    rozprawa na wniosek ZUSu się odbędzie w dniu ****** i że obecność nie jest
    obowiązkowa....... Ale w/g mnie to nie tłumaczy faktu że powinienem być
    poinformowany o wyniku rozprawy, przecież gdybym chciał się od niej odwołać
    to jest na to jakiś określony czas..... Ja do dzisiaj oficjalnie nie wiem
    jaki wyrok zapadł a to już dla mnie dziwne.