  • 381. Data: 2024-01-27 16:31:03
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 14:27, J.F pisze:

    > A raport ... sprawa się zrobiła głośna, to moze będzie śledztwo
    > jakies, i pewnie będzie raport ... nie publikowany.

    Dokładnie. Chyba że sobie pismaki przypomną i wyszarpią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 382. Data: 2024-01-27 16:31:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zwłaszcza, że właśnie
    > wypisywanie głupot w Internecie może leżeć u podstaw tego niepowodzenia.

    Uchylisz rąbka tajemnicy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 383. Data: 2024-01-27 17:27:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja pisze o technicznej niemożliwości precyzyjnego wyznaczenia pozycji
    > przez szukających, a nie w ogóle.

    Dobra - napisz może w końcu jasno co dostajecie i skąd, bo ciężko
    dyskutować jak nie wiemy z czym?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 384. Data: 2024-01-27 17:37:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 17:27, Shrek pisze:

    > Dobra - napisz może w końcu jasno co dostajecie i skąd, bo ciężko
    > dyskutować jak nie wiemy z czym?

    Po co? Napisałem wiele razy. Wskazałem z czego to wynika. Ty wiesz lepiej.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 385. Data: 2024-01-27 17:43:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co? Napisałem wiele razy. Wskazałem z czego to wynika. Ty wiesz lepiej.

    To napisz jeszcze raz. Co konkretnie dostajecie, od kogo i w jakim
    trybie i czasie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 386. Data: 2024-01-29 21:02:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jan 2024 16:28:26 +0100, Shrek wrote:

    > LOL. Przecież to rzeczwiście trzeba by być idiotą.

    teraz tak.
    Dawniej ... moze nie wiedzieli, ze sie numer wyswietla.
    W koncu niby policja/pogotowie ma stacjonarny.

    Nawet jak zastrzeżony, to też sie wyswietla.

    Albo wyjeli karte SIM z komórki.
    Albo kupili sobie prepaida i wsadzili na chwilę - dawniej, jak był
    nierejestrowany.

    Nie każdy "dowcipnis", czy uczen przed klasówką zna system GSM.

    > No ale jak trzeba to dają radę. Widać chcieć to móc. Kwestia motywacji.
    > A w policji masz bezkarność - każdy jeden zlewa robotę i nic im za to
    > nie grozi dopóki nie odjebie się jakaś gruba akcja i te pierdolone
    > pismaki wywenszo... I robert trafnie postawił diagnozę - problemem są
    > pierdolone pismaki:P

    Ale też czasu trzeba na takie żmudne namierzanie.
    Moze sie komus chce, ale kobiety znależć szybko nie pomoże.

    J.

  • 387. Data: 2024-01-29 21:05:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jan 2024 14:04:26 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ja pisze o technicznej niemożliwości precyzyjnego wyznaczenia pozycji
    > przez szukających, a nie w ogóle. W ogóle, to najprościej pobrać dane z
    > GPS-a, a nie pajacować z TA.

    To TA w LTE jakies dokładniejsze. Podobno.

    A pobranie pozycji GPS z telefonu ... dawniej bym powiedział, ze się
    nie da, ale dzis by wychodziło, że się da ... ale nie jestem taki
    pewny.

    J.

  • 388. Data: 2024-01-29 21:16:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jan 2024 12:47:09 +0100, Shrek wrote:

    > Nie wiem o której ale o pierwszej wiedzieli ode mnie.

    Pisałeś wczesniej, ze już ten adres znali ..

    > No ale nie przyjechała. Zresztą pierdolenie o szopenie, że będą tam od
    > razu prokuratora wysyłać, skoro nawet nie wiedzieli czy rzeczywiście to
    > ten bus - zwykłago krawężnika w radiowozie nawet nie wysłali żeby przy

    Dla ciebie - moze inny bus.
    Dla nich - ten bus, numery rejestracyjne się zgadzają.

    No chyba, ze ktos sfałszował, co też możliwe.

    > okazji przejechał i zerknął. Po prostu chuja zrobili i taki jest fakt.
    > Po prostu mają to w dupie i tyle. Powie ci to każda jedna osoba która
    > miał jakikolwiek poważnieszy kontakt z policją.

    No ale o 13 znali, a służba się zaraz skończy :-)
    A tu pospiechu nie ma, bus ma tam stałe miejsce postoju :-)

    Pojechaliby na drugi dzien, też byłoby dobrze.

    > Oni zawsze nie mają kim. Jak mają baby szukać na polu to nie mogą bo
    > moto szukają, jak mają moto to nie mogą bo szukają baby na polu.

    Co by nie mówic - nie da sie naraz szukac baby i motocykla..

    > Nie mam akt.

    > Może by zrobili a może by nie zroblili.

    Byłeś niecierpliwy, to się nie dowiemy :-)

    > Fakt jest taki że mieli adres i
    > nie przejechali nawet obok patrolem żeby zobaczyć czy bus tam
    > rzeczywiście stoi.

    Istotnie należy się liczyc, ze przy pierwszej wizycie mogą nikogo nie
    zastać.

    > Dość charakterystyczny. Ale co chcesz powiedzieć - że jak złodzieje
    > tablice odkręcili to policja nie ma jak szukać?

    A jak?

    No dobra, motor był charakterystyczny.
    Jak zniknie np Ford Focus, srebrny, to jak mają szukać?
    Polowanie na wszyskie Focusy w Polsce zrobić?

    > W jakiej umowie?

    Kupna sprzedaży, którą busiarz ma z żulami ...

    > Nie widać od tej strony.

    > Nie wiem.

    Co by nie mówic, to kradzieże samych tablic się zdarzają.
    Nie wiem czy na moto też.

    J.

  • 389. Data: 2024-01-29 21:16:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 21:02, J.F pisze:

    > Albo wyjeli karte SIM z komórki.
    > Albo kupili sobie prepaida i wsadzili na chwilę - dawniej, jak był
    > nierejestrowany.
    >
    > Nie każdy "dowcipnis", czy uczen przed klasówką zna system GSM.

    Może. Ale spróbuj zadzownić do kanelarii prezydenta czy premiera nawet z
    burnera i daj znać;)

    > Ale też czasu trzeba na takie żmudne namierzanie.

    Ale się da.

    > Moze sie komus chce, ale kobiety znależć szybko nie pomoże.

    Sądzę że początek tej drogi jest taki sam. Różnica jest taka, że w
    przypadku dowcipnisia rzeczywiście go tam nie będzie i trzeba szukać
    dalej. Ale to juz inny temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 390. Data: 2024-01-29 21:18:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Jan 2024 12:31:39 +0100, Shrek wrote:

    > Gowno prawda. Jak będą chcieli to i pegazusa im zainstalują.

    Ustawa nie była robiona na pegassusa :-)

    Zresztą cholera wie, czy to się łatwo instaluje na cudzym telefonie

    > Robert jak zwykle odpowiada nie na temat w dyskusji o poszukiwaniu
    > zaginionych osób wrzucając materiał o podsłuchu dziennikarzy.

    J.