  • 261. Data: 2024-01-23 11:03:59
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 10:53:39 +0100, Michał Jankowski wrote:

    > Jak się szuka kogoś z telefonem, to się nie wysyła 360 ludzi z
    > grzebieniami, żeby pustynię przeczesali, tylko jednego technika z
    > IMSI-catcherem i po kwadransie telefon znaleziony.

    Widać nie policja na stanie takiego IMSI-Catchera.
    Choc podejrzewam, że w Krakowie to moze jakiś być.

    Ale wysłac go trzeba chyba gdzies w poblize telefonu.
    A telefon nie bardzo wiadomo gdzie...

    Na helikopterze/dronie by go trzeba chyba zamontować,

    J.

  • 262. Data: 2024-01-23 11:04:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zmiana na stanowisku komendanta głównego z kretyna co rozpierdolił
    > komendę z blutufa i tłumaczył się że myślał że to urządzeniez aktywnym
    > interfejsem sieciowym dostarczone przez obce służby i dlatego odpalił je
    > u siebie w gabinecie jest warunkiem koniecznym ale niestety nie
    > wystarczającym. Nie wiem czy należy to rozpatrywać w kategorii jakiegoś
    > wielkiego sukcesu. On powinien wylecieć bezpośredniu po zdarzeniu. To że
    > w końcu podał się do dymisji i poszedł na emkę a nie spotkanie z
    > prokuratorem jest kurwa porażką a nie żadnym sukcesem.

    Sukcesu nie. Kroku w dobrym kierunku.

    > Dyskutujemy o kosztach akcji - ja twierdzę że to w sumie tylko paliwo, i
    > dieta dla policjantów, ty że to konkretne koszy - więc jakby nie
    > pojechali to by tych kosztów nie było.

    No jakby nie pojechali nigdy to by ich nie było. Jeśli jeżdża to za
    jakiś czas będą kolejne inwestycje na odnowienie zasobów.
    Myślę, że chyba już się tu zatrzymajmy bo chodzimy w loopie.

    --
    Marcin

  • 263. Data: 2024-01-23 17:39:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sukcesu nie. Kroku w dobrym kierunku.

    Ale stanowczo za późno i za mało.

    > No jakby nie pojechali nigdy to by ich nie było.

    Ale byli i są w lizingu. Są po to żeby robili jak jest potrzeba i jest
    zapłacone z góry.

    > Jeśli jeżdża to za
    > jakiś czas będą kolejne inwestycje na odnowienie zasobów.

    Nie będzie.

    > Myślę, że chyba już się tu zatrzymajmy bo chodzimy w loopie.

    Też mi się tak wydaje, są opłaceni z góry, więc ciężko mówić że kosztują
    jak robią - kosztują tak samo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 264. Data: 2024-01-23 17:40:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To było już wcześniej sugerowane, i jak rozumiem policja takie ma choć
    > jakby nie na zawołanie. Z tym, że ten nie pomoże jak telefon już padnie.

    No ale nie dość że nie padł, to jeszcze był kontakt z osobą poszukiwaną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 265. Data: 2024-01-23 17:48:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 09:27, J.F pisze:

    > No widzisz - "do 1 km". Czy jednak do kilku km?

    Małych miast oraz wsi. Na polu może być więcej.

    > Komu wierzymy?

    Ja jak mam wierzyć robertowi lub losowej osobie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 266. Data: 2024-01-24 11:39:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 09:58:52 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To było już wcześniej sugerowane, i jak rozumiem policja takie ma choć
    > jakby nie na zawołanie. Z tym, że ten nie pomoże jak telefon już padnie.

    Ale w tych dwóch przypadkach nie padł.

    Jakby padł, to by nie było sprawy - nie można zlokalizować telefonu,
    ostatnia znana pozycja jest zapamiętana niedokładnie, a w ogóle to być
    może dostępna dopiero jutro.

    J.

  • 267. Data: 2024-01-24 17:40:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 17:48:30 +0100, Shrek wrote:

    > Małych miast oraz wsi. Na polu może być więcej.

    A jak wies nie ma "własnego" BTS ?

  • 268. Data: 2024-01-24 17:52:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jan 2024 13:32:47 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ta kobieta nie zginęła w Krakowie. To wiocha kilka kilometrów obok.

    Ale reportaz jest z krakowskiego CPR.

    Wiec jak pokazują jak dokładnie jest telefon namierzany,
    to mogą pokazywac telefon z Krakowa ...

    I wydaje się dokładnie, a to złudzenie, a poza miastem to w ogole
    dramat ...

    J.

  • 269. Data: 2024-01-24 18:14:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.01.2024 o 17:52, J.F pisze:
    > Ale reportaz jest z krakowskiego CPR.

    Jaki reportaż?

    > Wiec jak pokazują jak dokładnie jest telefon namierzany,
    > to mogą pokazywac telefon z Krakowa ...

    Mogą cokolwiek.

    > I wydaje się dokładnie, a to złudzenie, a poza miastem to w ogole
    > dramat ...

    Jakby to było proste, to by to robiono. Uwierz, że nikt ze złośliwości
    po omacku nie biega po chaszczach. Jeden przypadek mógłby być jakimś
    błędem. Ale to od wielu lat się robi.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 270. Data: 2024-01-24 18:21:27