  • Data: 2004-12-09 16:51:53
    Temat: Zmiana regulaminu polkomtel - z innej strony
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Przeglądałem nowy regulamin polkomtela i parę rzeczy nie podoba mi się w
    nim.
    Jako, że gdy podpisywałem umowę w promocji w maju obowiązywał inny regulamin
    nie chciałbym się zgodzić na ten nowy. Jednakże z tego co wiem, to nie
    zgodzenie się na nowy regulamin równoznaczne jest z wypowiedzeniem umowy, za
    co polkomtel mógłby zarządać ode mnie kary umownej. Wygląda mi to na coś w
    rodzaju : "zgadzaj się na nowe warunki , albo płać karę" ( próba wymuszenia
    ? ) Ale nie o to mi chodzi.

    Chciałbym dalej korzystać z usług polkomtela, więc wymyśliłem coś takiego,
    że nie zgodze się na pewne fragmenty regulaminu, ale zaakceptuje go.
    Czy moge po prostu odesłać podpisany nowy regulamin polkomtelowi, ale
    wykreślając niedogodne dla mnie sformułowania ?
    Czy takie coś będzie ważne ?
    Jeśli nie , to jak miałbym to zrobić ?

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik