  • Data: 2004-12-09 19:45:28
    Temat: Re: Zmiana regulaminu polkomtel - z innej strony
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Grolik wrote:

    > No właśnie. Ale ja nie chcę aby umowa została zerwana , bo w tym momencie
    > mam całkiem korzystne warunki :-) Dołozyli mi troche :-) kasy dop pakietów
    > kwotowych za to , że kiedyś zarządali poprzez firme windykacyjną zapłacenia
    > pewnej faktury, którą wystawili przez pomyłkę. Nigdzie nie dostałbym takiej
    > oferty :-( Ale właśnie z powodu tamtej pomyłki, nie chcę zaakceptować
    > nowego regulaminu, a właściwie pewnych jego fragmentów.

    Nie da się mieć ciasteczko i zjeść ciasteczko.

    Polkomtel ma prawo zmienic regulamin w kazdej chwili.
    Jeżeli się na niego zgadzasz umowa jest kontynuowana, jeżeli nie
    Polkomtel zrywa z tobą umowę i już.
    Ty też masz prawo zerwać ze swojej strony umowę kiedy chcesz, a
    Polkomtel nie może powiedzieć, że on się nie zgadza abyś ty z nimi
    zrywał, bo całkiem przyzwoicie im płacisz.