  • 11. Data: 2007-08-14 09:56:09
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: "e<>n" <9...@b...com>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9rmoc$2hn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A może oskarżenia przed wydaniem wyroku, ba, przed postawieniem zarzutów ?

    Standard, codzienność i norma życia społecznego: osoba X twierdzi, że osoba Y
    robi coś bezprawnego = osoba X oskarża Y przed wydaniem wyroku i postawieniem
    zarzutów, bo zanim zgłosi na policję i zanim prokuratura zdecyduje się postawić
    oskarżonego przed sądem, to już świadek/skarżący X oskarżył Y o przestępstwo lub
    inne działanie podlegające odpowiedzialności karnej i jest przekonany, że Y jest
    winny.
    Nie mówiąc już o postępowaniu cywilnym - tutaj właściwie standardem jest
    możliwość i oskarżanie kogoś przed wyrokiem, a nawet wszczęciem postępowania...
    (zanim napiszę pozew dobrze by było, żebym miał jakieś swoje dowody i
    przekonanie, że pozwany jest winny/odpowiedzialny)

  • 12. Data: 2007-08-14 10:00:09
    Od: "e<>n" <9...@b...com>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Takiego pojebaństwa i intryg politycznych jakie odstawia organizacja
    > przestepcza PiS jak żyje 46 lat, to nie widziałem wczesniej. Wydaje mi się, że
    > w państwie Nerona żyję.

    ok, możesz tak uważać (IMHO naruszasz dobra osobiste parti PIS, która jak
    wiadomo ma osobowość prawną), ale nie sugeruj, że wypowiadasz to w imieniu
    milionów ludzi, bo choćbyś nawet miał kilka pełnomocnictw to i tak nie umożliwią
    ci one oddanie głosu w wyborach za lub w imieniu jakiejkolwiek osoby poza swoją
    własną...

  • 13. Data: 2007-08-14 10:12:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > ziobro zarzucil Kczmarkowi w tvn 24 zae nagrywal dzienkarza X,
    > dziennikarz X stwierdzil ze rok temu Kaczmarek napisal mu podczas
    > wywiadu na kartce ze rozmowa jest nagrywana i wskazal gdzie jest
    > dyktafon, dzienikarz X (rzeczpospolitej) stwierdzil ze Kaczmarek
    > zachowal sie jak czlowiek. I kto mataczy i kto klamie ?
    >
    > Tak swoja droga gdybys posiadal zielone pojecie i prawie k. to bys
    > wiedzial ze Ziobro nagminnie klamie lub jest zwykly mnieukiem. I nawet
    > na pzrzez chwile nie pomyslalbys ze mowi tutaj prawde.

    i na deser kolejne klamstwo (nie umiem obslugiwac dyktafonu, wlaczyl mi
    go ...)

    40.html

    wiem wiem, masonska gazeta, ale prosze sie odniesc do tresci nie autora.

    No i poszukaj sobie jesczze w sieci artykulu "Jak hartowało sie Ziobro"
    czyli jak falszywie osklarzony kolega ze studiow przez dziesiec lat byl
    ciagany po sadach, w koncu zostal uniewinniony. Oczywiscie juz wtedy
    ZIobro posiadl wiedze w jaki sposob sie obsluguje te magiczne urzadzenie :-)

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 14. Data: 2007-08-14 10:13:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ok, możesz tak uważać (IMHO naruszasz dobra osobiste parti PIS

    co narusza? To o czym pisze bokun da sie udowodnic przed sadem.
    Ziobro juz nie jeden raz zlamal prawo. Głownie naduzycie wladzy, czy tez
    pomowienie konstytucyjnego organu RP. itd itd .

    P.

  • 15. Data: 2007-08-14 10:16:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
> [...]
    > postępowania... (zanim napiszę pozew dobrze by było, żebym miał jakieś
    > swoje dowody i przekonanie, że pozwany jest winny/odpowiedzialny)

    tylko jest subtelna roznica pomiedzy zgloszeniem przestepstwa przez
    kolwalskiego a publicznym stwiedrzeniem ze ktos je popelnil pelniac przy
    tym funkcje prokuratora gen. co ma uprawdopodobnic ze mowi prawde.

    P.

  • 16. Data: 2007-08-14 10:17:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
> [...]
    > postępowania... (zanim napiszę pozew dobrze by było, żebym miał jakieś
    > swoje dowody i przekonanie, że pozwany jest winny/odpowiedzialny)

    po to prokuratoura ma rzecznika by ten w krotkiej notce oswiadczyl ze
    Pan X zostal zatrzymany pod zarzutem takim srakim, jest podejrzany o to
    i o to. Inne sformulowanie ludzi tej isntytcji przesadzajace o winie
    jest pomowieniem. Chocby pozniej zarzut okazal sie prawdzowy.

    P.

  • 17. Data: 2007-08-14 10:40:20
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    stern <s...@n...to> naskrobał/a w

    > Podsłuchy wbrew prawu zwiększają praworządność?
    > A może oskarżenia przed wydaniem wyroku, ba, przed postawieniem
    > zarzutów?

    Skoro służy budowaniu iv rp...

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 18. Data: 2007-08-14 11:41:15
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 14 Aug
    2007 11:56:09 +0200, e<>n zeznał(a):

    > Nie mówiąc już o postępowaniu cywilnym - tutaj właściwie standardem jest
    > możliwość i oskarżanie kogoś przed wyrokiem,

    Dobra skończmy dyskusje.
    Myślałem, że skoro odzywasz się na grupie prawniczej, to masz pojecie o
    prawie.
    Ale widzę, ze Twoja znajomość jest zbliżona do tej, którą ma minister.

    Widzę, że PiSowcy się w sieci uaktywniają.
    Miej jedynie na uwadze ze na grupach tematycznych ludzie sie na
    poruszanych tematach znają.
    Idź wciskać ciemnotę gdzie indziej.

    Albo idź oskarżać w procesach cywilnych lepiej. Będzie zabawnie.

  • 19. Data: 2007-08-14 14:38:54
    Od: "e<>n" <9...@b...com>

> [...]
    > poruszanych tematach znają.
    > Idź wciskać ciemnotę gdzie indziej.
    >
    > Albo idź oskarżać w procesach cywilnych lepiej. Będzie zabawnie.

    aha, czyli jak ktoś ma odmienne zdanie od twojego to znaczy, że nie zna się na
    prawie... niesamowite jak tu niektórzy "znają się na prawie" i manipulują
    pojęciami oraz ze swoich subiektywnych odczuć/przeświadczeń próbują uczynić
    obiektywny opis i bezstronną ocenę...
    nie wiem za kogo siebie uważasz, ale raczej nie posiadasz uznanych
    konwencjonalnie lub prawnie kompetencji do sprawdzania stanu cudzej wiedzy...
    wszelako na pewno takich kompetencji nie daje obecność w internecie i poczucie
    braku odpowiedzialności za wypowiadane tu słowa...

  • 20. Data: 2007-08-14 15:10:28
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 14 Aug
    2007 16:38:54 +0200, e<>n zeznał(a):

> [...]
    > pojęciami oraz ze swoich subiektywnych odczuć/przeświadczeń próbują uczynić

    jeśli ktoś chce oskarżać w postepowaniu cywilnym, to kompromituje się sam.

    > nie wiem za kogo siebie uważasz, ale raczej nie posiadasz uznanych
    > konwencjonalnie lub prawnie kompetencji do sprawdzania stanu cudzej
    > wiedzy..

    i tu się mylisz :)

    > . wszelako na pewno takich kompetencji nie daje obecność w
    > internecie i poczucie braku odpowiedzialności za wypowiadane tu słowa...

    w rzeczy samej.
    Co widać w Twoich wypowiedziach panie oskarżycielu cywilny