  • 1. Data: 2007-08-13 19:01:56
    Temat: Jak to napisać
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Witam,

    Kontynuując wątek nt przerywania stażu z powodu podjęcia studiów dziennych
    zdecydowałem się napisać formalne "coś" do kierownika UP.

    I tu kilka pytań:
    - po losowym obdzwonieniu kilku UP z całej Polski dowiedziałem się, że
    przerwanei z powodu podjęcia studiów dziennych nie jest sztywno
    kwalifikowane jako zerwanie z winy bezrobotnego - zależy to od interpretacji
    i dobrej woli UP (mnie początkowo informowano, że nie poniosę żadnych
    konsekwencji finansowych zerwania) - w jakiej formie napisać ten dokument?
    Podanie czy Skarga (na wprowadzenie mnie w błąd przez kilku urzędników).

    Jak nawiązać do aspektu finansowego - jak ładnie nakłonić kierownika do
    zinterpretowania przepisu w sposób przyjazny dla mnie?

    W Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej powiedzeli mi, że warto
    spróbować - może coś wskuram.

    Pozdrawima
    fatrix