  • 1. Data: 2007-08-13 18:07:51
    Temat: Statystyka kształtowania się liczby pracowników w zakładzie....
    Od: "Krzysztof " <b...@g...pl>

    Witam,
    założyłem sprawe przeciwko zakładowi, który zwalniająć mnie podaje przyczyny
    jako zawinione przeze mnie /ja uważam że przyczyny leżą po stronie zakładu/.
    Uważam że zakład nie chce robić redykcji etatów, tylko wymyśla różne
    haczyki /czasem słuszne, czasem nie/. Chciałbym zrobić coś takiego, aby
    złożyc do Sadu "wniosek" by zażądał od pracodawcy ujawnienia jak w ciągu
    ostatniego roku kształtowała się liczba pracowników /ilu robilo przed rokiem,
    ilu w poszczegolnych miesiącach a ilu obecnie - i jakie przyczyny były ich
    odejścia/? Wiadomo że ja takich uprawnień nie mam i np. zaklad mi takich
    danych nie udostępni. A może to jest w możliwościach innych instytucji by
    wyjasnic zmniejszającą sie liczbe pracowników /moze PIP, ZUS, albo jeszcze
    gdzies, własnie licze tu na jakąś podpowiedź/? Dodam że że firma
    najzwyczajniej zmniejsza produkcje a zarazem i załoge.

    Ponieważ dopiero próbuje ugryźć temat więć na pewno są jakieś luki w moim
    rozumowaniu, ale chciałem tu przedstawić ogólny zarys.

    W jaki sposób zarządać, aby sprawdzić kształtowanie się liczby pracowników.
    Sąd myśle że chyba może to zrobić, ale co ja musze zrobić by na sprawie ten
    argument poruszyć? Wystąpić z jakimś wnioskiem do Sądu?

    Dziękuje za sugestie i wyrozumiałość.

    Pozdrawiam!

    Krzysztof