  • Data: 2003-02-19 08:26:49
    Temat: Zgoda pracodawcy na dodatkowa prace ?
    Od: "Menuken" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nie moge poradzic sobie z uzyskaniem informacji:

    pracuje od ponad roku w pewnej instytucji na podstawie umowy-zlecenia i
    nadal zamierzam tam pracowac;

    od marca bede pracowal tez w innej instytucji, na caly etat - na razie nie
    wiem, czy na podstawie umowy o prace czy powolania na stanowisko - bede
    wykonywal zupelnie inny zawod niz w poprzedniej firmie, firmy w zaden sposob
    firmy ze soba nie konkuruja;
    jest mozliwosc dostosowania czasu pracy tak, by ze soba nie kolidowaly;

    w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej poinformowano mnie, ze bede musial uzyskac
    zgode pracodawcy na dalsza prace na zlecenie;

    czy rzeczywiscie tak jest?
    jakie przepisy to reguluja?

    Pozdrawiam, z gory dziekuje za wszelkie informacje