  • Data: 2003-02-19 20:44:09
    Temat: Re: Zgoda pracodawcy na dodatkowa prace ?
    Od: "Menuken" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    taaa...
    no niezle...
    wypadaloby faktycznie nie informowac pracodawcy o zleceniu i nie wykluczone,
    ze tak sie skonczy;
    dylemat polega na tym, ze w kodeksie pracy okreslone jest, jesli dobrze
    zrozumialem, ze mam wolnosc w podejmowaniu kilku prac - zwlaszcza, ze firmy,
    a raczej instytucje nie konkuruja ze soba, a godziny pracy nie koliduja;
    wiec w zasadzie nawet nie musze pracodawcy informowac;
    a sztuczka polega na tym, ze instytucja - ta w ktorej bede pracowal - chce
    skorzystac z tego, ze moja profesja i praca wykonywana u zleceniodawcy
    umozliwi jej przeprowadzenie szkolenia dla pracownikow;
    he..he..

    pozdrawiam serdecznie