    From: "niesfiec" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgłaszać, czy (jeszcze) nie?
    Date: Wed, 22 Oct 2008 18:34:32 +0200

    Witam Grupę,
    Mam niestety problem ze sklepem interetowym. Sklep ten w swoim regulaminie
    zobowiązał się, że wyśle mi towar po pięciu dniach od daty zaksięgowania
    wpłaty. Mija właśnie dzień dziesiąty, ja kolejny dzień jestem zbywany przez
    obsługę, że towar wysłany zostanie następnego dnia rano. Dość mam tej
    spychologii i krętactwa, szczególnie, że google pokazuje, że sklep potrafi
    nie wydać towaru lub zwracać pieniędzy przez kilka miesięcy.

    Czy opisana (pewnie dość skrótowo, ale może wystarczy) systuacja wystarczy
    do zgłoszenia na Policję?

    --
    Pozdrawiam,
    niesfiec