  • Data: 2008-10-22 17:08:24
    Temat: Re: Zgłaszać, czy (jeszcze) nie?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niesfiec pisze:
    .

    > Ale do czego zmierzam: Obawiam się, że wymówkami typu: "będzie jutro"
    > mogą mnie zbywać tygodniami, niestety zachowanie sklepu świadczy o dość
    > niejasnych intencjach. Czy jest jakaś granica oczekiwania wedle
    > przepisów prawa, która nada sytacji znamiona przestępstwa?

    A możesz wskazać kto konkretnie cię oszukał i miał taki zamiar w chwili
    kiedy zawierał z tobą umowę [a raczej kiedy zamieszczał ofertę na
    stronie www sklepu] ? Ja bym naprawdę zapomniał o oszustwie.

    > Rozumiem, że są instytucje typu Federacja Konsumentów lub UOKiK, mogę
    > zrezygnować z umowy i oczekiwać kolejne tygodnie na zwrot wpłaconej
    > kwoty, ale zaczynam się obawiać, że i tak jestem skazany na łaskę i
    > niełaskę sklepu.
    >
    > Jakieś rady?

    Federacja Konsumentów jak najbardziej, albo pozew do sądu o wydanie
    zakupionej rzeczy.
    Ja miałem dwa razy takie lub zbliżone sytuacje ze sklepami internetowymi
    i zawsze wystarczało wysłanie im projektu pozwu, jaki złoże do sądu. A
    wypełnić druczek naprawdę nie jest trudno.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.