    From: "Subversor" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdolnosc kredytowa
    Date: Tue, 17 May 2005 17:05:37 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@gts9-1.rybnet.pl

    Witam
    (to znowu ja;) )

    Chcialbym sie zapytac czy sa jakies ogolnie przyjete kanony okreslania
    zdolnosci kredytowej w celach zorientowania sie w temacie.?
    Czy bank (w tym przypadku Skok) powien mi udzielic informacji na temat
    sposobu jej okreslania?
    Czy jezeli pozyczkobiorca nie mial zdolnosci kredytowej to ta umowa jest
    wazna?
    Zaznaczam ze pozyczkodawaca mogl sprawdzic ta informacje bo pozyczkobioraca
    bral w tym banku juz jedna czy tez dwie pozyczki ( nie jestem pewien bo
    jestem tylko zyrantem i sa mi tylko znane informacje ktore udalo mi sie
    zdobyc) oraz byl zyrantem drugiej osoby, (chyba swojego meza) ,pomijam fakt
    ze reszta rodziny brala pozyczki i sobie zyrowali :P

    Generalnie podejrzewam ze ogolnym zamiarem bylo aby pozyczke splacali
    zyranci, zwalaszcza ze osoba zalatwiajaca cale formalnosci jak sie wlasnie
    dowiedzialem jest juz uwiklana w podobna sprawe czyli "zalatwila" pozyczki
    jakiemus maleznstwu (nie znam dokladnie szczegolow) na b. duza kwote a teraz
    zplacaja to zyranci, tzn.sprawa toczy sie w sadzie. Czy to pomaga sprawie?
    (mojej sprawie ;) )

    Pozdrawiam
    Subversor