  • Data: 2005-05-17 20:57:32
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa
    Od: "KROPKA" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Każdy bank we własnym zakresie ustala w jaki sposób jest brana pod uwagę
    zdolność kredytowa pożyczkobiorcy, raz jest to dochód + rata, w przeliczeniu
    na każdego członka rodziny a raz rata kredytu mieszczaca sie w dochodach.
    Bank powinien udzielic informacji czy dana osoba ma zdolnosc i na jakiej
    podstawie takowa obliczyl. W przypadku gdy nie ma zdolnosci, bank napewno
    nie udzieli pożyczki/kredytu.

    Pozdrawiam
    Kropka