  • Data: 2005-05-17 15:26:21
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa
    Od: "Subversor" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > To zależy, co jest w umowie napisane, ale to byłoby jakieś rozdwojenie
    > jaźni, bo skoro bank ocenia zdolność i udziela albo nie kredytu, to nie
    > ma co uzależniać od tego umowy...

    hm..no tak

    a o co chodzi?
    Wiec tak: (w skrocie )
    - Jest sobie pewna kobieta, bierze pozyczki (dwie, trzy, jest zyrantem
    swojego meza dodatkowo, moze brata).
    - we wszystkim pomaga jej pracownik SKOKu (zostaja "przyjaciolmi";) )
    - (przykladowe terminy szybkiego zalatwienia sprawy: w piatek wniosek o
    pozyczke, poniedzialek zyranci podpisuja poreczenia dotyczace wniosku,
    wtorek umowa pozyczki, kwota 15 tys. wiec to raczje nie "chwilowka" ;) ) (tu
    musze sprawdzic jeszcze role komisji pozyczkowej ktora powinna to
    zatwierdzac ale to do sprawdzenia)
    - Nastepnie kobieta opoznia raty splat
    (nie wiem dlaczego wezwania do zyrantow nie ida (czyli do mnie ;) )
    - nastepnie kobiecie udaje sie zmienic pozyczke na pozyczke "Bomelkowa"
    czyli splaca najpierw chyba odsetki
    - zyranci dalej nie sa poinformowani o tym
    - kobieta przestaje splacac pozyczke
    - do zyrantow po pewnym czasie chbya zostaja wyslane wezwania
    - ale nie na ten adres bo jest bledny adres i ponadto zyratnt sie
    przeprowadzil
    - dowiedzialem sie ze przeciwko temu samemu pracownikowi skoku toczy sie
    sprawa jesli chodzi o udzielanie "dziwnymi sposobami" pozyczek a te osoby
    potem nie splacaja tylko zyranci

    wiec moge domniemac ze tu moglo byc podobnie i dlatego pytam sie o szanse

    Pozdrawiam
    Subversor