  • 31. Data: 2023-12-28 17:58:47
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 16:48:31 +0100, _Master_ wrote:

    > i w interesie społecznym jest aby wszystkie 3 duże telewizje z
    > koncesjami na cały kraj przekazywały tą samą narrację?

    A jest w interesie społecznym, zeby TVP najezdzała na premiera?

    Niech sobie PiS telewizję kupi i propaguje :-)

    J.

  • 32. Data: 2023-12-28 18:05:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 17:54, J.F pisze:

    > Ale kiedy był ten dodatkowy raport złożony?

    Z tego co pamiętam to następnego dnia miedzy rano a południem, po
    uprzedniej telefonicznej rozmowie (nie było napisane kto dzwonił). Więc
    minister płaszczak jako dowód że dorsz nie poinformował ministerstawa
    załączył dokument w którym stoi napisane że zostali powiadomieni
    dwukrotnie - raz rozmawiali na ten temat telefonicznie telefonicznie a
    potem dodatkowym raportem:P

    > I czy nie powinno być wzmianki w głównym raporcie, a nie "incydentów
    > nie odnotowano" ?

    Z tego co pamiętam raport złożono przed naruszeniem, potem widocznie
    jakoś powiadomono skoro po rozmowie telefonicznej złożono dodatkowy
    raport. A w następnym raporcie głównym to nie wiadomo co było.

    > 100 mln, to taka historyczna kwota :-)

    Na przykład;) No ale chodzi o to że skoro przezydent ma prawo zastosować
    akt łaski a nie jest napisane co znaczy, to łaskawie może wymyśleć
    cokolwiek. I kłóć się że nie, skoro nigdzie akt łaski opisany nie jest.
    Po prostu pewne rzeczy są oczywiste... niby...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-12-28 18:05:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 13:15:29 +0100, _Master_ wrote:

    > To wiadomo bo nie umieją albo piszą specjalnie nieprecyzyjne prawo
    > Przykład Prawo łaski -
    > Przykład małżeństwo
    >
    > Przykład ustawa jest nieistniejąca to możemy sobie wrócić nie do rady
    > radiofonii ale do ministra
    >
    > To nie jest kwestia rozumienia prawa tylko SKURWYSYŃSTWO które kosztuje
    > moje podatki
    >
    > Prawnicy w mejstrimowych mediach mówią że jest wola suwerena i trudno
    >
    > Podczas gdy wczesniej ci sami prawnicy krytykowali pisowców za opieranie
    > się na woli suwerena.

    wola suwerena to jedno, a prawo to drugie.

    > Trzeba sobie w końcu uświadomić że koalicja tęczowa ma władzę ale
    > MNIEJSZĄ bo nie posiada swojego prezydenta
    > Trzeba umieć to wziąć na klatę i przetwać

    A to jeszcze nieco ponad rok.

    > jeśli dalej będą szli na RYMPAŁ to Duda wyśle budżet do TK i rozpisze
    > nowe wybory.

    Ale to nie powód do nowych wyborów.

    > To tak wychodzi jak się falandyzuje prawo.

    Jakby to PiS nie falndyzował ... to teraz trzeba na klatę, bo taka
    wola suwerena :-)

    J.

  • 34. Data: 2023-12-28 18:16:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 16:45, _Master_ pisze:

    > Myślę że żyjesz w jakimś innym wyimaginowanym świecie gdzie wynaturzenie
    > traktuje się za atut a sprzedajność jako cnotę.

    To chyba Ty żyjesz w matriksie.
    To co jest, to samo życie.
    Czyli nie dojrzałeś.

    > Tylko prawnicy potrafią zgotować takie SZAMBO w którym się dobrze czują
    > i czerpią korzyści.

    Taki zawód.
    > Normalny człowiek rozumie że Prezydent ma prawo łaski.
    >
    > Ale tylko skurwiony prawnik potrafi z braku uściśleń tego prawa wywodzić
    > ZAWĘŻENIE jego prelongatywy.
    >
    > Gdyby Kalisz z Kwaśniewskim chcieli to by zapisali że prawo łaski
    > dotyczy tylko prawomocnie skazanych.

    Ale jakie jest pole do interpretacji.
    Prawo po prostu nie jest zerojedynkowe.

    > Dlaczego tego nie napisali? Bo nie chcieli czy spierdolili nawet tak
    > prosty przepis?
    > Czy po prostu prawo łaski jest PRAWEM ŁASKI.

    Jak widzisz nic nie jest proste.

  • 35. Data: 2023-12-28 18:16:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:34, Shrek pisze:
    > nigdzie nie jest napisane co to jest prawo łaski.

    Serio?

    A może faktycznie tym zgniłym skurwysynom prawniczym trzeba też takie
    rzeczy tłumaczyć ;-)

    Jeśli tak to tym bardziej należy ZAORAĆ to szambo

  • 36. Data: 2023-12-28 18:26:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:49, _Master_ pisze:

    > Bo Tusk nie ma prezydenta i nie potrafi przeforsować przez sejm ustawy

    Dlatego robi to, na co może sobie pozwolić (i jest w miarę skuteczne) a
    nie to co byłoby prawnie możliwe ale nic nie zmieniało.

    > PiS PO JEDNO ZŁO

    Ale jednak wybieram mniejsze.

    > Tylko że PiS miał prezydenta a tusk ma gooowno w którym się teraz BABRZE

    Trzeba się ubabrać, żeby zaprowadzić jakiś porządek.
    Tusk ma akurat najmocniejszą pozycję (taką ponad podziałami w opozycji
    a nawet w Europie) i te brudy mu najłatwiej będzie znieść.
    A jak się zmieni prezydent, to się zobaczy.

  • 37. Data: 2023-12-28 19:05:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 18:16, _Master_ pisze:

    > Serio?

    No chyba serio serio. Przynajmniej ja nie wiem gdzie szukać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2023-12-28 19:23:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 19:05:51 +0100, Shrek wrote:

    > No chyba serio serio. Przynajmniej ja nie wiem gdzie szukać.

    W dodatku nie "ma", tylko "stosuje".

    Troche o ułaskawieniu jest w KPK.
    Czy to jest "prawo łaski" ?

    J.

  • 39. Data: 2023-12-28 19:25:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 18:26, cef pisze:

    > Dlatego robi to, na co może sobie pozwolić (i jest w miarę skuteczne) a
    > nie to co byłoby prawnie możliwe ale nic nie zmieniało.

    Tylko jest mały problem.

    Ziobro nie pójdzie pod Trybunał Stanu a Sienkiewicz ma duże szanse. ;-)

  • 40. Data: 2023-12-28 19:25:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 19:05, Shrek pisze:

    > No chyba serio serio. Przynajmniej ja nie wiem gdzie szukać.

    To cos jak kwota wolna od podatku.
    Niby jest i funkcjonuje potocznie ale w przepisach
    jest o kwocie zmniejszajacej podatek. Podobnie ma się
    ułaskawienie do prawa łaski :-)