  • 191. Data: 2024-01-02 00:09:46
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.12.2023 o 17:51, _Master_ pisze:

    > Lepszym określeniem jest DRABINA ESKALACYJNA

    Nie, nie jest lepszym. A wręcz przeciwnie.

    > Tusk Wszedł na wyższy szczebel bo zrobił to samo co PiS

    Nie, nie zrobił tego samego co pis. A wręcz przeciwnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 192. Data: 2024-01-02 09:05:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Lepszym określeniem jest DRABINA ESKALACYJNA

    Znaczy że jak tusk rozwiąże tvp to p.o.rezydent duda przestanie
    przestrzegać konstytucji?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2024-01-02 10:25:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Dec 2023 10:50:26 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jakiś szczególnych przypadkach tak tego skonstruować, by dotyczyło
    > wybranych osób, ale to bedzie "widać". I do tego odnosi się moja wypowiedź.
    >
    > Poziom Sejmu generalnie nie dotyczy pojedynczych osób. Za łapówkę, to
    > sobie możesz w samorządzie taki lokal załatwić, gdzie chyba jest jakaś
    > tam komisja - a to kilka osób - która rozpatruje podanie Kowalskiego. W
    > Sejmie, to się lobbuje za rozwiązaniami systemowymi. No i taki lobbing
    > niekoniecznie musi być czymś złym. Bo to, że ktoś uważa, że w jakimś
    > kierunku powinno się zmienić prawo, to co do zasady złe nie musi być.

    Ale wytłumacz to suwerenowi, który nie ma gdzie mieszkac.
    Albo mu pomozesz, albo na ciebie nie zagłosuje :-)

    J.

  • 194. Data: 2024-01-02 21:28:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Znaczy że jak tusk rozwiąże tvp to p.o.rezydent duda przestanie
    > przestrzegać konstytucji?

    Przcież i tak nie przestrzegał.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 195. Data: 2024-01-04 22:30:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 09:05, Shrek pisze:

    > Znaczy że jak tusk rozwiąże tvp to p.o.rezydent duda przestanie
    > przestrzegać konstytucji?

    PiS PO JEDNO ZŁO.

    Oni nie przestrzegają Konstytucji

    Zrobili sobie drabinkę eskalacyjną

    Po wyborach uśmiechy i dobra wola i grzeczne zdanie urzędów.

    Aż Tusk wprowadził karki do TVP i wyłączył sygnał

    Na to Duda zawetował okołobudżetową ustawę którą Tusk chciał zajęte
    media finansować

    Na to Tusk użył pretekstu że nie będzie kasy to trzeba TVP zlikwidować
    Nie patrząc że to część kasy a PAP wogóle JEJ NIE DOSTAJE bo ma swoje
    dochody Ale kogo to obchodzi ;-)

    To teraz Duda wyśle budżet do TK i tam go zamrozi aż minie termin i Duda
    rozwiąże Sejm kogo obchodzi że tak nie wolno?

    On to zrobi. ;-)

  • 196. Data: 2024-01-05 20:57:15
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 14:18, Kviat pisze:

    > Więc najwyraźniej ludzie uznali, że teraz trzeba przymknąć oko na
    > ciąganie warkoczyków żeby wydostać się z gówna jakiego narobił pis, bo
    > nie było innego sposobu żeby to posprzątać.

    Tak to mniej więcej działa. PiS robił gówno, pod pretekstem sprzątania
    po PO. Teraz PO robi szambo pod pretekstem sprzątania po PiS. Jak na
    kogoś, kto sugeruje innym wyciąganie wniosków z historii - marnie
    wygląda, że "nie było innego sposobu". Gdyby Hitler przeżył wojnę i
    musiał się tłumaczyć przed jakimś tam trybunałem, to właśnie by mówił,
    że jeśli chodzi o kwestię żydowską to "nie było innego sposobu".

    PD

  • 197. Data: 2024-01-06 03:52:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.01.2024 o 20:57, PD pisze:

> [...]
    > po PO. Teraz PO robi szambo pod pretekstem sprzątania po PiS. Jak na
    > kogoś, kto sugeruje innym wyciąganie wniosków z historii - marnie

    Coś ci się pomyliło.
    Tak to mniej więcej działa, że hitlerowcy musieli tłumaczyć się przed
    sądami, bo sprzątano gówno po hitlerowcach.
    Myślisz, że hitlerowców sądzono zgodnie z hitlerowskim prawem?
    Że czekano z osądzaniem, aż zostanie zmienione "zgodnie z prawem"
    hitlerowskie prawo?

    > Gdyby Hitler przeżył wojnę i
    > musiał się tłumaczyć przed jakimś tam trybunałem, to właśnie by mówił,
    > że jeśli chodzi o kwestię żydowską to "nie było innego sposobu".

    No i co z tego, że tak właśnie by się tłumaczył? Z tego nijak nie
    wynika, że takie tłumaczenie ma sens.

    To jest taki sam poziom absurdu, jak tłumaczenie prawaków (rasistów...),
    że muszą tępić "tęczowych" (kolorowych...), bo jeśli chodzi o kwestie
    "tęczowych" (kolorowych...), to nie ma innego sposobu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 198. Data: 2024-01-06 20:03:41
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2024 o 03:52, Kviat pisze:

> [...]
    > że muszą tępić "tęczowych" (kolorowych...), bo jeśli chodzi o kwestie
    > "tęczowych" (kolorowych...), to nie ma innego sposobu.

    Widzę, że rozumiesz o co mi chodzi, jednak nijak nie chcesz odnieść tego
    do swoich bzdetów. Twoje zdrowie - twój wybór ;)

    PD

  • 199. Data: 2024-01-06 20:26:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 03:52, Kviat pisze:

    > To jest taki sam poziom absurdu, jak tłumaczenie prawaków (rasistów...),
    > że muszą tępić "tęczowych" (kolorowych...), bo jeśli chodzi o kwestie
    > "tęczowych" (kolorowych...), to nie ma innego sposobu.

    Powielasz publicznie narrację że ktoś "tępi" tęczowych czy kolorowych.

    Podaj takie przykłady TĘPIENIA.

    Brak zgody na żądania przywilejów nie jest dyskryminacją ani tępieniem

    Tak działa TFUUUdemokracja

    Uświadom to sobie.

  • 200. Data: 2024-01-06 21:01:35
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.01.2024 o 20:26, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Podaj takie przykłady TĘPIENIA.
    >
    > Brak zgody na żądania przywilejów nie jest dyskryminacją ani tępieniem

    Jakich przywilejów żądają kolorowi?

    PD