  • 41. Data: 2023-12-28 19:27:15
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 18:05, J.F pisze:
    > Ale to nie powód do nowych wyborów.

    (brak budżetu?

    Ale Duda stwierdzi że mu wolno

    Zrobi to, na co może sobie pozwolić (i jest w miarę skuteczne) a nie to
    co byłoby prawnie możliwe ale nic nie zmieniało.

    ;-)

  • 42. Data: 2023-12-28 19:28:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jakby to PiS nie falndyzował ... to teraz trzeba na klatę, bo taka
    > wola suwerena ?

    Czyli zmieniał stryjek siekierkę na kijek?

    A mówiłem żeby na czecią drogę nie głosować ;-)

  • 43. Data: 2023-12-28 19:34:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 18:05:04 +0100, Shrek wrote:

    > Z tego co pamiętam to następnego dnia miedzy rano a południem, po
    > uprzedniej telefonicznej rozmowie (nie było napisane kto dzwonił). Więc
    > minister płaszczak jako dowód że dorsz nie poinformował ministerstawa
    > załączył dokument w którym stoi napisane że zostali powiadomieni
    > dwukrotnie - raz rozmawiali na ten temat telefonicznie telefonicznie a
    > potem dodatkowym raportem:P

    Ja tam nie wiem, ale po miesiącach, jak sprawa wybuchla, to mógł
    sprawdzic tylko raport dzienny.
    Ciekawe czy czyta wszystkie, czy to jakis sekretarz czyta, i jak nie
    ma nic ciekawego, to od razu do archiwum ..

    > Z tego co pamiętam raport złożono przed naruszeniem, potem widocznie
    > jakoś powiadomono skoro po rozmowie telefonicznej złożono dodatkowy
    > raport. A w następnym raporcie głównym to nie wiadomo co było.

    Raport powinien być chyba dzienny/dobowy, czy jakos tak.
    Jak zdarzyło się za późno, to powinien trafic do kolejnego.

    No chyba, ze nikt nie wiedział co się dokładnie stało, policja sie
    ociągała z poszukiwaniem, i sie sprawa przedłużyła poza raport.

    No ale skoro takowy był, to chyba by nie stawiał zarzutu, że go nie
    poinformowano - wiec raczej nie mógł znaleźć, może dlatego, ze
    dodatkowy - sprawdził tylko dzienny z danego dnia, a tam pusto ...
    no ale żeby sprawę robić jak się wyjaśniło, ze jednak był?

    J.

  • 44. Data: 2023-12-28 19:55:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 19:25, _Master_ pisze:

    > Tylko jest mały problem.
    >
    > Ziobro nie pójdzie pod Trybunał Stanu a Sienkiewicz ma duże szanse. ;-)

    Ziobro zapewne będzie ukarany zupełnie inaczej.

  • 45. Data: 2023-12-28 20:09:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Ziobro zapewne będzie ukarany zupełnie inaczej.

    Co PO premier przyklepie w duchu trylogii Sienkiewicza Bartusia?
    Strach się bać.

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2023-12-28 20:27:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 19:34, J.F pisze:

    > Ja tam nie wiem, ale po miesiącach, jak sprawa wybuchla, to mógł
    > sprawdzic tylko raport dzienny.

    No to czyja wina, że uznali że sprawa jest na tyle poważna żeby
    powiadomić wcześniej niż raport dzienny a minister nie zauważył i
    twierdził że dorsz go nie powiadomił. I na dodatek jako dowód że nie
    został powiadomiony zamieszcza informację że został powiadomiony
    conajmniej dwukrtonie?

    > Ciekawe czy czyta wszystkie, czy to jakis sekretarz czyta, i jak nie
    > ma nic ciekawego, to od razu do archiwum ..

    Raczej to drugie...

    > Raport powinien być chyba dzienny/dobowy, czy jakos tak.
    > Jak zdarzyło się za późno, to powinien trafic do kolejnego.

    I być może trafiło - płaszczak "wypłynął" ten raport, który było mu
    wygodnie.

> [...]
    > ociągała z poszukiwaniem, i sie sprawa przedłużyła poza raport.
    >
    > No ale skoro takowy był, to chyba by nie stawiał zarzutu, że go nie

    Jasne... Bo pisiory są znane z tego że mówią prawdę:P

    > - wiec raczej nie mógł znaleźć, może dlatego, ze
    > dodatkowy - sprawdził tylko dzienny z danego dnia, a tam pusto ...
    > no ale żeby sprawę robić jak się wyjaśniło, ze jednak był?

    "Nie zatrudniamy ekspertów, bo...". Płaszczak nawet jak "wyciekł" raport
    to ten dokument co ujawnił żeby pokazać że nie został powiadomiony mówi
    o tym że został;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-12-28 20:28:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 19:23, J.F pisze:

    > W dodatku nie "ma", tylko "stosuje".
    >
    > Troche o ułaskawieniu jest w KPK.
    > Czy to jest "prawo łaski" ?

    Pewnie jest, ale czy to przeszkadza jak p.o.rezydent postanawia robić
    kurwę z logiki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-12-28 20:33:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 19:28:17 +0100, _Master_ wrote:

    > Czyli zmieniał stryjek siekierkę na kijek?
    > A mówiłem żeby na czecią drogę nie głosować ;-)

    A na kogo?

    Kto by nie rządził, ten by probował przejąc TVP.
    Jedyna szansa, to ją sprywatyzować - będą dwie dodatkowe stacje
    prywatne, to rzad bedzie musiał straszyc lub płacic :-)

    J.

  • 49. Data: 2023-12-28 20:43:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 20:27:45 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > twierdził że dorsz go nie powiadomił. I na dodatek jako dowód że nie
    > został powiadomiony zamieszcza informację że został powiadomiony

    Odnajdziesz tamtą stronę?
    Coś mi się nie widzi, aby tak było.

    > Raczej to drugie...

    > I być może trafiło - płaszczak "wypłynął" ten raport, który było mu
    > wygodnie.

    > Jasne... Bo pisiory są znane z tego że mówią prawdę:P

    Ale przeciez to zaufany generał, którego sam mianował.

    J.

  • 50. Data: 2023-12-28 20:54:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 20:43, J.F pisze:

    > Odnajdziesz tamtą stronę?
    > Coś mi się nie widzi, aby tak było.

    https://pbs.twimg.com/media/Fv7inOGX0AEvfN6?format=j
    pg&name=large

    Podkreślono co podkreślono, natomiast w następnych akapitach stoi
    napisane, że jednak poinformowano.

    Całość dyskusji tu (zbieżność nicków nieprzypadkowa).

    http://lotnictwo.net.pl/10-lotnictwo_wojskowe/114-lo
    tnictwo_wojskowe_tematy_ogolne/100857-wojna_w_ukrain
    ie_2022_dzialania_lotnicze-83.html

    Żeby dotrzeć do "oryginałów" to trzeba by na tłiterze poszukać.

    > Ale przeciez to zaufany generał, którego sam mianował.

    NIe wiem czy generał nie został mianowany wcześniej, ale się otwarcie
    nie lubili i z płaszczakiem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!