  • 91. Data: 2023-12-29 17:56:39
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 17:27, A. Filip pisze:

    > Za dawanie temu
    > *i kolejnym* prezydentom prawa łaski przed wyrokiem też nie jestem.
    > PO prezydent po Dudzie nie powinien mieć prawa w takim trybu ułaskawić
    > Bartłomieja Sienkiewicza.

    No własnie niestety... zgodnie z prawem... powinien. Skoro ten sobie w
    chuja pociął i nikt mu nic nie zrobił ani "ułaskawionych" nie zamknął to
    znaczy że mu wolno. I jest to osobista decyzja prezydenta czy lecieć w
    chuja czy jednak nie wypada. Jak pisałem - szkody wyrządzone przez
    pisorów są daleko bardzie destrukcyjne niż większosci się wydawało, bo
    niszczą fundamenty prawa, praworządności i państwa (oraz relacji
    obywatela z państwem). I niestety powodują że sprzątanie po pisie będzie
    się odbywało w tym samym trybie (a w zasadzie bez trybu):(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-12-29 18:00:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 10:56, _Master_ pisze:

    > Uważasz się za autorytet i wzór do naśladowania?

    Zależy w jakiej dziedzinie;) No ale - na przykład łażę na czerwonym i w
    miejscach niedozwolonych i się tego nie wstydzę - nic a nic. I co - to źle?

    > Jeśli prawo szlag trafi to co nam zostanie?

    A czemu miałby szlag trafić? Może będzie mądre, może głupie ale będzie.

    > Przecież tak samo będzie usprawiedliwiony brak podpisu pod budżetem
    > i nowe wybory.
    >
    > Też powiesz no trudno?

    Pogubiłem się... Koleś mówi co mówi prawo i co osobiście uważa on i że
    to się nie pokrywa. Moim zdaniem uczciwie.

    Ps - a p.o.rezydent duda to nie cwaniakuje za mocno, bo niech pamięta że
    kulsony już mają nowego pana.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-12-29 18:01:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 17:27:23 +0100, A. Filip wrote:

    > A powołał się na interpretacje które mu pasowały? AFAIR Jeden
    > zacytowany podręcznikowy znafca prawa nawet się musiał rakiem wycofywać
    > z prawdy nie tego etapu :-)
    >
    > Wiec łaska przed (prawomocnym) wyrokiem jest "wątpliwa prawnie" (mówiąc
    > dość łagodnie) ale AFAIR jakieś podkładki "nie z ostatniej chwili"
    > prezydent wyszukał i podał,

    A odszukasz co odszukał?

    Bo wydaje mi się, ze wczesniej takich przypadków nie było,
    to może nikt nie analizował.

    J.

  • 94. Data: 2023-12-29 18:02:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 11:04, _Master_ pisze:

    > Uświadom sobie że pisiory miały swojego prezydenta i mogły uchwalać ustawy.
    >
    > PO nie ma prezydenta i tupie nóżkami że oni też by tak chcieli.

    No widzisz a pisiory już jęczą. A to dopiero początek:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-12-29 18:07:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 16:04:52 +0100, cef wrote:

    > Spokojnie. Będzie musiał ułaskawiać seriami,
    > bo Ci dwaj panowie pewnie doczekają sie wyroków
    > za świeże sprawy w MSW i za pegasusa też kilka lat dostaną

    Ale wtedy moze byc juz inny prezydent :-)

    Akurat z uzasadnienia do poprzedniego wyroku wynikało, ze stosowne
    wnioski składał w terminie, i zgody dostawał, wiec jak mu sad zarzuca,
    ze bezpodstawnie, to gdzie były sady i prokurator, jak zezwolenia
    wydawali?

    Ale może mu sie przestało chciec dbac o szczegóły ...

    J.

  • 96. Data: 2023-12-29 18:46:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 15:06, J.F pisze:
    > Nie calkiem.
    > Nie bedzie finansowania z budzetu, to wygra ta partia, która sobie
    > zapewni najwiecej dotacji prywatnych. Do czego to prowadzi - patrz
    > USA.

    O widzisz! Mamy TO ;-)

    Jest ryzyko że bogatsi będą zawsze wygrywać a ci mniej bogaci nie będą
    mieli jak się przebić

    Tak to poważne ryzyko dostrzeżone przez konstytucjonalistów

    A w kwestii mediów?

    Czyż nie powinniśmy zadbać aby rynku nie przejmowali tylko bogatsi?

    Czy zróżnicowany przekaz medialny nie będzie przypadkiem TEŻ Lepszy?

    Pamiętasz to zdjęcie z Tuskiem a wokół niego dziennikarze i każdy trzyma
    kostkę TVNu?

  • 97. Data: 2023-12-29 18:47:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 17:01, Shrek pisze:

    > Też mi się nie podoba,

    I co byś zrobił

    Bo ja bym ZAORAŁ ;-)

  • 98. Data: 2023-12-29 18:53:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 15:06, J.F pisze:
    > I co zrobił PiS? Oddał TVP pod władzę rządu.
    > Ta ustawa została zaskarżona do TK, i orzeczono niezgodnosc z
    > Konstytucją.
    > Wiec PiS powołał RMN.
    > Ustawa o RMN jest całkiem zgrabna, np prezydent powołuje w niech dwóch
    > członków spośród opozycji parlamentarnej. W praktyce widać jak działa.
    >
    > Zmienionej ustawy chyba nikt do TK nie zgłaszał, wiec się zrobił
    > burdel prawny, od czego jak widać PiS jest specjalistą.

    I lekarstwem/powrotem do normalności jest oddanie TVP pod władzę
    ministra czy może lepiej by było oddać to krajowej Radzie radiofonii i
    Telewizji bo jest zapisana w Konstytucji? Minister nie jest zapisany.

    Ale NIE Ale NIEEEEE bo tam Tusk nie ma większości

    Jak widać nie ma to nic wspólnego z naprawianiem czy wprowadzaniem
    praworządności.

    BEZCZELNE SKURWYSYŃSTWO.

    Przychodzi kark do Twojego domu i zabiera telewizor. DOKŁADNIE TO SAMO

  • 99. Data: 2023-12-29 18:57:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 18:53:33 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Ale NIE Ale NIEEEEE bo tam Tusk nie ma większości
    >
    > Jak widać nie ma to nic wspólnego z naprawianiem czy wprowadzaniem

    Z naprawianiem ma, bo jak TVP wyglądała przez 8 lat, to wie ten, kto
    choc raz oglądał :-)

    > BEZCZELNE SKURWYSYŃSTWO.
    > Przychodzi kark do Twojego domu i zabiera telewizor. DOKŁADNIE TO SAMO

    Ale to telewizor karka, miejski czy panstwowy?

    Bo owszem, przyszedł kark do PiSu i zabrał im ... megafon :-)

    J.

  • 100. Data: 2023-12-29 18:59:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 16:55, Shrek pisze:
    > Tyle że  mu nie daje prawa do rozwiązania parlamentu.

    A Sienkiewicz sam wziął sobie prawo choć logiczne by było oddanie go KRRiT.
    I o mu zrobisz? Też nie miał prawa.

    Prezydent rozwiąże Sejm bo stwierdzi że koalicja tęczowa ŁAMIE PRAWO

    BO ŁAMIE

    Tak samo jak Sienkiewicz usprawiedliwiał swoje działanie uchwałą Sejmu

    Tak samo Duda usprawiedliwiłby nie uchwaleniem budżetu.
    Nie uchwalono bo go nie podpisał ;-)

    I co mu zrobisz?

    kij ma dwa końce ;-)