  • 21. Data: 2023-12-28 17:08:35
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 13:15, _Master_ pisze:

    > Trzeba sobie w końcu uświadomić że koalicja tęczowa ma władzę ale
    > MNIEJSZĄ bo nie posiada swojego prezydenta
    >
    > Trzeba umieć to wziąć na klatę i przetwać

    Przecież to pisiory wyją i nie mogą się pogodzić z tym że przegrali..

    > jeśli dalej będą szli na RYMPAŁ to Duda wyśle budżet do TK i rozpisze
    > nowe wybory.

    To przejebią jeszcze bardziej a i presja społeczna żeby ich powstadzać
    za kraty będzie większa.

    > To tak wychodzi jak się falandyzuje prawo.

    Dokładnie tak - od dawna mówiłem że proces sprzątania po pisie będzie
    równie przykry jak samo upartyjnienie państwa przez pis. Tak się właśnie
    kończy falandyzowanie prawa oraz argumenty że skoro nigdzie nie jest
    napisane że jest zakaz srania stolik negocjacyjny to wolno srać i jest
    to skuteczna taktyka polegająca na tym że reszta się przesiada a srający
    zostaje zwycięzcą (samotnym) przy obsranym stoliku. Teraz trzeba obsrane
    państwo posprzątać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-12-28 17:11:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uważam, że jest to skutkiem tego, że w Sejmie zasiadają osoby nie
    > znające obowiązującego prawa.

    Obecnie chyba nie - w myśl że pis "nie zatrudnia ekspertów bojak
    zatrudniali ekspertów to nie chcieli oni realizować naszego programu".
    Natomiast zdziwiłbyś się jakie mózgi robiły wcześniej w biurze
    legeislacyjnym sejmu (czy jak to się nazywało). Choć muszę przyznać, że
    zapewne parę razy byś ich zaskoczył, bo kulsoniej logiki to czasem
    przewidzieć się nie da i największych mózgowców zaskoczycie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-12-28 17:12:00
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 17:01, Shrek pisze:

    > Tak - od kiedy pisiory pokazały że prawo prawem ale prezesa musi być na
    > górze. Zmienił się prezes:P

    Czyli twoi bandyci są bardziej twojsi od innych.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2023-12-28 17:26:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 14:46, _Master_ pisze:

    > Celowo nie zrozumiałeś?
    >
    > On wie że to niezgodne z prawem ale to popiera.

    Od czasu gdy władza mówiła że nie popiera ale rozumie, a tak naprawdę
    popierała i umarzała to w sumie dzień jak codzień... Ten się uczciwie
    przyznał, że prawo mówi tak a serce mu mówi inaczej. W sumie... tak jest
    uczciwiej i sam tak robię.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-12-28 17:34:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 16:45, _Master_ pisze:

    > W normalnym życiu tak to nie działa.
    >
    > Podaj przykład jakiejś dziedziny, przedsiębiorstwa, organizacji gdzie
    > można aż tak przeinaczać prawo, polecenia, przepisy, produkcyjne, czy
    > regulaminy zakładowe.

    Żartujesz? Na przykład wojsko. Minister po tym jak minister wrzucał do
    sieci tajny raport dorsza z 20.00 z pretensją że nie ma w nim wzmianki o
    póżniejszym wlocie kacapskiego pocisku i w tym samym tłicie stało
    napisane że został złożony dodatkowy raport. I to wszystko miało być
    dowodem na to że dorsz nie poinformował ministerstwa obrony:P

    > Gdyby Kalisz z Kwaśniewskim chcieli to by zapisali że prawo łaski
    > dotyczy tylko prawomocnie skazanych.
    >
    > Dlaczego tego nie napisali?

    Pewnie dlatego że nikomu nie przyszło do głowy że można uważać inaczej.
    W sumie... nigdzie nie jest napisane co to jest prawo łaski. Może
    jeszcze duda na przykład uzna że oznacza to że może łaskawie przyznać
    każdemu 2MPLN. i znajdź że nie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-12-28 17:36:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 17:12, RadosławF pisze:

    > Czyli twoi bandyci są bardziej twojsi od innych.

    Do tego się to mniej więcej sprowadza. NIe jestem tym zachwycony, ale
    czego się spodziewałeś - że będą nadstawiać drugi policzek? Pis poszedł
    na wojnę z prawem i demokracją - teraz przegrał i to on będzie jebany
    tak samo jak sam jebał innych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-12-28 17:49:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:08, Shrek pisze:

    > Przecież to pisiory wyją i nie mogą się pogodzić z tym że przegrali..

    Bo Tusk nie ma prezydenta i nie potrafi przeforsować przez sejm ustawy

    Wielu prawników popierających PO ma przynajmniej zastrzeżenia co do
    stylu. Nie udało się przejąć budynków w 3 dni to teraz będą likwidować w
    oparciu o brak kasy.

    Jeśli brak kasy to powinni postawić w stan UPADŁOŚCI

    I znowu w mordę na RYMPAŁ

    PiS PO JEDNO ZŁO

    Tylko że PiS miał prezydenta a tusk ma gooowno w którym się teraz BABRZE

  • 28. Data: 2023-12-28 17:52:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:34, Shrek pisze:

    > Pewnie dlatego że nikomu nie przyszło do głowy że można uważać inaczej.

    Skąd wiesz co myśleli? Może myśleli że każdy GŁUPI ZROZUMIE może bez
    żadnych zastrzeżeń.

    Ale są prawnicy co NIE ROZUMIEJĄ TAK PROSTEGO ZAPISU. ;-)

  • 29. Data: 2023-12-28 17:54:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 17:34:16 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > napisane że został złożony dodatkowy raport. I to wszystko miało być
    > dowodem na to że dorsz nie poinformował ministerstwa obrony:P

    Ale kiedy był ten dodatkowy raport złożony?
    I czy nie powinno być wzmianki w głównym raporcie, a nie "incydentów
    nie odnotowano" ?

    100 mln, to taka historyczna kwota :-)

    J.

  • 30. Data: 2023-12-28 17:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 17:52, _Master_ pisze:

    > Skąd wiesz co myśleli? Może myśleli że każdy GŁUPI ZROZUMIE może bez
    > żadnych zastrzeżeń.

    Sądzę że tak właśnie myśleli.

    > Ale są prawnicy co NIE ROZUMIEJĄ TAK PROSTEGO ZAPISU. ;-)

    Zapewniam cię że rozumieją tylko robią kurwę z logiki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!