  • 11. Data: 2023-12-28 14:26:20
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 13:46, J.F pisze:

    > Bo nie ma. Sa takie tam, precyzyjne lub nie, przepisy o
    > pierwszeństwie, i koguty pierwszeństwa nie dają. Ani karetce, ani
    > policji, ani BOR.Policjantowi wypada to wiedzieć :-P

    Każdemu kierowcy. I nie pisz, że nie ma przepisu, bo to nieco
    dyskredytuje Cię jako kierowcę, bez względu na to, jaki zawód uprawiasz.
    Pojazd uprzywilejowany może niestosować się do przepisów, ale nie może
    spowodować zagrożenia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2023-12-28 14:26:53
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    pptULKo7cPpaQVE65dQtQjt6UsUqyVqG57nf6Aicw9Ckumsb5heb
    KTbW9rg2LVd1l

    Putina w PL można krytykować, a "ż" już nie.

    cyt.
    Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź po prostu, kogo nie wolno ci
    krytykować

    Jak więc PL może być Putinoska?

  • 13. Data: 2023-12-28 14:31:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Jaki z tego wniosek?

    To jest tfuuuudemokracja. To się samo nie naprawi.

    Będzie gnić dalej

    Rozwiązanie?

    Pucz wojskowy czy rewolucja z szubienicami?

  • 14. Data: 2023-12-28 14:46:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 13:38, cef pisze:

    > Jeśli mu bardziej odpowiada. Ja też często wykonuję jakieś
    > prawem nakazane czynności z niesmakiem i bez zadowolenia.
    > Co to ma do jakości prawników?

    Celowo nie zrozumiałeś?

    On wie że to niezgodne z prawem ale to popiera.

    Stawia się jako autorytet i w mediach mówi ludziom że tak trzeba.

    To jest właśnie obnażenia jakości albo skurwysyństwa prawników.

  • 15. Data: 2023-12-28 15:12:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 14:26:20 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Każdemu kierowcy.

    Mnie to grozi zderzenie z takim radiowozem, a nie prowadzenie :-)

    > I nie pisz, że nie ma przepisu, bo to nieco
    > dyskredytuje Cię jako kierowcę, bez względu na to, jaki zawód uprawiasz.

    To go zacytuj, albo chocby podaj numer.
    Ale chamstwo na tych internetach, podania podstawy prawnej się
    domagają :-)

    > Pojazd uprzywilejowany może niestosować się do przepisów, ale nie może
    > spowodować zagrożenia.

    Ale miało coś być o uprzywilejowaniu.

    J.

  • 16. Data: 2023-12-28 16:34:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 14:46, _Master_ pisze:

    > Celowo nie zrozumiałeś?
    >
    > On wie że to niezgodne z prawem ale to popiera.
    >
    > Stawia się jako autorytet i w mediach mówi ludziom że tak trzeba.
    >
    > To jest właśnie obnażenia jakości albo skurwysyństwa prawników.

    Nie. Ja po prostu zupełnie inaczej to odbieram.
    Prawnicy czy to pisowscy czy peowscy czy konfederaccy
    zawsze będą tą grupą skurwysyńską, która będzie,
    że się tak wyrażę "falandyzować".
    Jeśli do tego nie dojrzałeś, to polityka zawsze będzie Cię boleć

  • 17. Data: 2023-12-28 16:37:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 14:46:53 +0100, _Master_ wrote:

    > Celowo nie zrozumiałeś?
    >
    > On wie że to niezgodne z prawem ale to popiera.

    Jest litera prawa, duch prawa i interes społeczny :-)

    J.

  • 18. Data: 2023-12-28 16:45:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 16:34, cef pisze:
    > Jeśli do tego nie dojrzałeś, to polityka zawsze  będzie Cię boleć

    Myślę że żyjesz w jakimś innym wyimaginowanym świecie gdzie wynaturzenie
    traktuje się za atut a sprzedajność jako cnotę.

    W normalnym życiu tak to nie działa.

    Podaj przykład jakiejś dziedziny, przedsiębiorstwa, organizacji gdzie
    można aż tak przeinaczać prawo, polecenia, przepisy, produkcyjne, czy
    regulaminy zakładowe.

    Tylko prawnicy potrafią zgotować takie SZAMBO w którym się dobrze czują
    i czerpią korzyści.

    Normalny człowiek rozumie że Prezydent ma prawo łaski.

    Ale tylko skurwiony prawnik potrafi z braku uściśleń tego prawa wywodzić
    ZAWĘŻENIE jego prelongatywy.

    Gdyby Kalisz z Kwaśniewskim chcieli to by zapisali że prawo łaski
    dotyczy tylko prawomocnie skazanych.

    Dlaczego tego nie napisali? Bo nie chcieli czy spierdolili nawet tak
    prosty przepis?
    Czy po prostu prawo łaski jest PRAWEM ŁASKI.

  • 19. Data: 2023-12-28 16:48:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 16:37, J.F pisze:
    > i interes społeczny

    i w interesie społecznym jest aby wszystkie 3 duże telewizje z
    koncesjami na cały kraj przekazywały tą samą narrację?

  • 20. Data: 2023-12-28 17:01:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 09:22, _Master_ pisze:

    > Czy w polskim porządku prawnym istnieje PRECEDENS?
    >
    > Coś się zmieniło?

    Tak - od kiedy pisiory pokazały że prawo prawem ale prezesa musi być na
    górze. Zmienił się prezes:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!