    From: "dexth" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zarobki-tajnosc
    Date: Wed, 13 Feb 2008 09:59:50 +0100

    W moim przedsiębiorstwie sprawa zarobków staje się coraz bardziej tajna. Coraz mniej
    się mówi o tym ile kto zarabia, a pytania: (Ile wziąłeś wypłaty?) to ja już nie
    pamiętam.
    Jednak byłem ostatnio na zebraniu z radnymi w małej miejscowości i jeden radny
    zamiast odpowiadać na pytania wyborców, wzorem naszych niektórych polityków uciekając
    od tematu podał jak to się w Urzędzie źle dzieje. Podał kwoty podwyżek pensji w
    ostatnim okresie kilku osób. Pewno tych co nie lubi. Podał też ile zarabia Skarbnik w
    Gminie. Oczywiście była to dla ludzi wielka sensacja i zebranie już potoczyło się w/g
    tego scenariusza i na tym skończyły się sprawozdania radnych z ich działalności.

    Napewno takie dane są niejawne. Napewno pozyskał je niejawnym kanałem. Co można
    takiej osobie zrobić? Czy tak można bezkarnie rozgłaszać publicznie niejawne dane.

    pozdr dexth