  • Data: 2008-02-13 10:23:52
    Temat: Re: Zarobki-tajnosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Feb 2008, dexth wrote:

    > W moim przedsiębiorstwie sprawa zarobków staje się coraz bardziej tajna.

    Osobiście mam co najmniej ambiwalentne zdanie co do owej "tajności", ale
    zgoda, tak jest i nawet uważa się to za "ochronę prywaytności".
    Spytam inaczej: czy *właściciele* Twojej firmy, wiedzą ile płacą
    ZARZĄDOWI tejże (firmy), jak Ci się wydaje?

    > Jednak byłem ostatnio na zebraniu z radnymi w małej miejscowości i jeden radny
    [...]
    > Podał kwoty podwyżek pensji w ostatnim okresie kilku osób.
    > Pewno tych co nie lubi.
    > Podał też ile zarabia Skarbnik w Gminie.
    [...]
    > Napewno takie dane są niejawne.

    NA PEWNO? :O
    To co, właściciele miasta :> nie mają prawa obejrzeć, ile zarabia
    wybrany PRZEZ NICH zarząd? ;)

    > Napewno pozyskał je niejawnym kanałem.

    :P (patrz na samym dole).

    > Co można takiej osobie zrobić?

    Pogratulować znajomości prawa, znacznie wyższej niż to z czym wtopiłeś,
    prezentując powyższy pogląd :)
    Proszę uprzejmie o nie przypisywanie, jakobym powiedział wcale przepisów
    nie oglądasz, ale najwyraźniej w rzeczonym zakresie sobie dogdybujesz
    to co WYDAJE Ci się "słuszne", prawda?
    W "temacie" zacznij może od przystępnych artykułów w gazetach?
    Co mi tu gugiel zapodaje po "zarobki urzędników jawne"... o, to:
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,4548190.h
    tml
    ...może być?

    > Czy tak można bezkarnie rozgłaszać publicznie niejawne dane.

    Jakie NIEJAWNE DANE??
    Wiesz co to jest BIP? (spytaj gugla :))

    pzdr, Gotfryd