eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapłata żądanej kwoty przez rozpoczęciem rozprawy w celu unikniecia ewentualnych odsetekZapłata żądanej kwoty przez rozpoczęciem rozprawy w celu unikniecia ewentualnych odsetek
  • Data: 2008-02-03 21:46:58
    Temat: Zapłata żądanej kwoty przez rozpoczęciem rozprawy w celu unikniecia ewentualnych odsetek
    Od: "Wiesław P." <F...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    otrzymałem nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym na pewną kwotę,
    plus odsetki ustawowe.
    Bedę wnosił sprzeciw, ale znając polskie realia rozprawa odbędzie się za
    kilka miesięcy. Czy mogę teraz, przed rozprawą, zapłacić żądaną kwotę
    powodowi, w celu uniknięcia dalszego narastania odsetek ustawowych, na
    wypadek przegrania procesu? (Nie jestem pewny czy sąd uwzględni moje dowody)
    Czy w wypadku przegrania procesu, powód będzie musiał zwrócić mi
    zapłaconą kwotę?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Wiesław