  • 11. Data: 2009-06-29 08:24:30
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: spp <s...@o...pl>

    krys pisze:

    > Nie mieszkający od 10 lat. Do wynajętego mieszkania właściciel też może
    > sobie wpaść, kiedy mu fantazja podpowie?

    Tak.

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-06-29 08:28:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    spp pisze:

    > Tak.

    Dodatkowo - mąż wcale tego mieszkania nie wynajął.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-06-29 08:30:40
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 10:10:00 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Jak wyjade na miesiac/rok/dwa/trzy na urlop/placowke/saksy, to po
    > powrocie tez mam pytac zone o zgode na wprowadzenie sie do wlasnego
    > mieszkania?

    Ty mówisz o żonie, a temat dotyczy obcego faceta. Nie uważasz że to
    subtelna, aczkolwiek bardzo istotna różnica?

  • 14. Data: 2009-06-29 08:58:17
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 29 Cze, 10:24, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Tak.

    Uważaj, żebyś kiedyś się do własnej rady nie zastosował - wpis o
    karalności w papierach nie jest przyjemny.

    --
    Regards
    Matt

  • 15. Data: 2009-06-29 09:03:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > Dodatkowo - mąż wcale tego mieszkania nie wynajął.

    I nie jest w jego posiadaniu.

    Justyna

  • 16. Data: 2009-06-29 09:36:22
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości ...

    > zeby sie zameldowac musialby najpierw zamieszkac. Zeby zamieszkac to
    > musialby miec gdzie. Nawet jesli mieszkanie stanowi jego jakas
    > wspolwlasnosc to nie ma prawa on tam wlezc i zamieszkac.

    a na jakiej podstawie odmawiasz człowiekowi prawa dysponowania swoją
    własnością?????

  • 17. Data: 2009-06-29 09:37:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    Matt pisze:

    > Uważaj, żebyś kiedyś się do własnej rady nie zastosował - wpis o
    > karalności w papierach nie jest przyjemny.

    roiłem sytuacje. ;)
    W naszym przypadku nie ma wale mowy o najmie.
    Wystarczy iż mąż powiadomi że n 1 sierpnia wraca do mieszkania.
    jakakolwiek próba uniemożliwienia mu tego może być wykorzystana
    przeciwko żonie. :)

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-06-29 09:38:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    krys pisze:

    > I nie jest w jego posiadaniu.

    Dlatego żona powinna jak najszybciej umożliwić mu objęcie jego własności. :(

    --
    spp

  • 19. Data: 2009-06-29 09:38:36
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Herald" <> napisał w wiadomości news:net...

    > Ty mówisz o żonie, a temat dotyczy obcego faceta. Nie uważasz że to
    > subtelna, aczkolwiek bardzo istotna różnica?

    obcy facet - były mąż i ojciec jej dziecka ???
    ciekawe, bardzo ciekawe...
    tp może podaj jakąś sensowną definicję "obcości" :)

  • 20. Data: 2009-06-29 09:40:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    Matt pisze:

    > Uważaj, żebyś kiedyś się do własnej rady nie zastosował - wpis o
    > karalności w papierach nie jest przyjemny.

    Uprościłem sytuacje. ;)
    W naszym przypadku nie ma mowy o najmie.
    Wystarczy iż mąż powiadomi że np. 1 sierpnia wraca do mieszkania.