    From: DeeCann <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zalegle skladki ZUS i darowizna mieszkania
    Date: Wed, 09 Jul 2008 12:59:55 +0200

    Witam

    Mam takie pytanie.
    Przez kilka lat istniala spolka cywilna. W pewnym momencie jeden ze
    wspolwlascicieli odpisal sie od spolki. Firma dalej istniala przez okolo
    rok czasu. Okazalo sie jednak ze nie byly oplacane skladki ZUS. Teraz
    pytanie, czy za okres od kiedy s.c. przestala istniec ZUS bedzie scigal
    bylego wspolwlasciciela ? Na chlopski rozum wydaje mi sie ze nie ale
    wole zapytac. I mam rozumiec ze jesli dlugi siegaja okresu
    funkcjonowania s.c. to ZUS sciaga obojga.
    Drugie pytanie to jak wyglada sprawa darowizny mieszkania spoldzielczego
    wlasnosciowego dla osoby ktora juz posiada mieszkanie.

    pzdr