eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
  • Data: 2005-11-10 08:54:19
    Temat: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie

    Sytuacja:
    Klient przynosi sprzęt do naprawy (drukarka, komputer) , diagnoza, opinia i
    decyzja:
    naprawic sie nie da, odstępujemy od usługi, kosztów klient nie ponosi.

    Prosimy o odebranie sprzetu. Niestety mija miesiąc, drugi, trzeci ...

    Faktem jest, ze sprzęt odebraliśmy od klienta, ale nie mówiliśmy ze go
    oddamy jeśli nie uda się naprawić
    Mimo informacji pisemnych (email, potem fax) klient nie reaguje.

    Pytanie:
    Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i czy w
    ogole moge to zrobić.

    Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie
    nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc
    "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować.

    Pozdrawiam
    MC


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1