eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... › Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
  • Data: 2005-11-10 10:33:58
    Temat: Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dkv6jp$ovl$1@nemesis.news.tpi.pl>, gg wrote:
    > Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:43730ac5$1@news.inet.com.pl...
    >> Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i
    >> czy w ogole moge to zrobić.
    > Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2
    > miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie
    > zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym.

    E-tam. Po co się tak ograniczać. Można od razu zawrzeć, że jak nie
    odbierze to ma zapłacić 3 milony?

    PS. Była dobra rada, aby poszukać tematu w archiwum.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1