eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2005-11-10 08:54:19
    Temat: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie

    Sytuacja:
    Klient przynosi sprzęt do naprawy (drukarka, komputer) , diagnoza, opinia i
    decyzja:
    naprawic sie nie da, odstępujemy od usługi, kosztów klient nie ponosi.

    Prosimy o odebranie sprzetu. Niestety mija miesiąc, drugi, trzeci ...

    Faktem jest, ze sprzęt odebraliśmy od klienta, ale nie mówiliśmy ze go
    oddamy jeśli nie uda się naprawić
    Mimo informacji pisemnych (email, potem fax) klient nie reaguje.

    Pytanie:
    Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i czy w
    ogole moge to zrobić.

    Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie
    nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc
    "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować.

    Pozdrawiam
    MC



  • 2. Data: 2005-11-10 09:16:21
    Temat: Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marsjusz napisał(a):
    > Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie
    > nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc
    > "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować.

    Czy mógłbyś wykazać trochę inicjatywy i pogrzebać w archiwum? Temat był
    wałkowany dziesiątki razy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 3. Data: 2005-11-10 10:16:00
    Temat: Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:43730ac5$1@news.inet.com.pl...
    > Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i
    > czy w ogole moge to zrobić.

    Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2
    miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie
    zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym.

    --
    pozdrawiam
    P.


  • 4. Data: 2005-11-10 10:33:58
    Temat: Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy ....
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkv6jp$ovl$1@nemesis.news.tpi.pl>, gg wrote:
    > Użytkownik "Marsjusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:43730ac5$1@news.inet.com.pl...
    >> Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i
    >> czy w ogole moge to zrobić.
    > Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2
    > miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie
    > zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym.

    E-tam. Po co się tak ograniczać. Można od razu zawrzeć, że jak nie
    odbierze to ma zapłacić 3 milony?

    PS. Była dobra rada, aby poszukać tematu w archiwum.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1