  • Data: 2007-01-15 12:36:23
    Temat: Zalanie
    Od: "Robert" <c...@t...cy(rot13)> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie, prosze o radę, sąsiad robił remont, zdemontował grzejniki
    !!! i oczywiście zalał mi całe mieszkanie (mieszkam pod nim). Mam zniszone
    wykładziny, tapety, sufity, panele...generalnie wszystko do remontu. Nie mam
    ubezpieczonego mieszkania ale ma to iść z jego ubezpieczalni. Z tego co się
    orientuje (rozmowa ze znajomymi) to kwota jaką pewnie mi zwrócą nie pokryje
    nawet w połowie strat. Co zrobić aby na tym nie stracić? nie stać mnie na
    dokładnie z własnej kieszenie bo mam małe dziecko. Co radzicie w takim
    wypadku ?

    Z góry dziękuje za pomoc.