  • Data: 2010-02-06 22:51:06
    Temat: Zakup towaru II gatunku a Ustawa o szczególnych warunkach...
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie, chcę kupić na Allegro panel prysznicowy, który w gat I
    kosztuje prawie 1.600 zł, jest sprzedawca na Allegro, który oferuje w/w
    panele w cenie 790 zł ale zastrzega, że to jest towar: "Cechy panelu:
    *Gat II (możliwość wystąpienia drobnych, powierzchniowych skaz)"
    Niestety sprzedawca nie chce przesłać żadnych zdjęć, nie mówiąc już o
    zdjęciach konkretnego panelu, który mógłby mi wysłać. Różnica w cenie
    gat I i tego oferowanego na Allegro w gat II jest na tyle istotna, że
    się nim zainteresowałem. Niestety USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego) nie wspomina o towarze w gat II i ewentualnym zwrocie towaru
    który nie spełnia moich oczekiwań.
    Pytanie, czy zakup tego panela przez Internet umożliwia mi jego zwrot w
    ciągu ustawowych 10 dni, jeśli się okaże, że skazy są na tyle duże, że
    nie będą przeze mnie do zaakceptowania?

    --
    Reseller